הקליפ של make a memory!!!!!

nogao10

New member
הקליפ של make a memory!!!!!

חדשות טובות לכולם, הקליפ של בונג' you want to make a memory יצא באינטרנט, ובסוף השבוע יוצא לטלוויזיה. החדשות הפחות טובות, את הקליפ אפשר לראות כרגע באינטרנט רק בארה"ב, אבל הנה הקישור (יש שם תמונות מהקליפ, ושווה לראות) http://music.aol.com/franchise/firstview/bon-jovi-new-video אל תפספסו בסופ"ש........ הנה התמונה שהכי אהבתי מהקליפ, איך אפשר לעזוב את ג'ון????
 

gal y kike

New member
../images/Emo41.gifהקליפ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo26.gif

http://www.youtube.com/watch?v=GbPda8TDLLU&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Ebonjovi2000%2Enet%2F05%2Fnews%2Ephp קליפ ממש יפה!..יש התמקדות על ההעיניים הכחולות והיפות של ג'ון
..בקושי רואים את הלהקה ג'ון נראה מעעעווולהה !! אבל זה ממש שונה מהקליפים של בון ג'ובי שאחנו רגילים לראות תשימו לב שחוץ מבקליפים הראשונים.. לפני 86..ג'ון אף פעם לא משחק בקליפים.. תמיד יש שחקנים אחרים שעושים את הקטע של המשחק ומציגים את הסיפור והלהקה מופיע ושרה .. כמו באולוויז..אול אבוט לובין יו ועוד..
 

Black Balloon

New member
מה זה הקליפ הזה? ../images/Emo7.gif

בקושי רואים את הלהקה
וגם הקליפ די... תקוע כזה $: אני מעדיפה את הקליפים שאחרים משחקים ושלהקה רק מופיעה
אבל עדיין, קליפ נחמד, ג'ון נראה ממש טוב!!!!
(אבל זה לא חדש
)
 

We Never Close

New member
הקליפ ממש נחמד,

ג'ון נראה מעולה וגם השאר בחצי שניה שמראים אותם..צריך יותר ריצ'י דייב וטיקו! אם לא הייתי מכירה את בון ג'ובי הייתי חושבת שזה קליפ של ג'ון בתור זמר יחיד, לא בתור להקה. אבל - כמה שיותר ג'ון יותר טוב! :]
 

gal y kike

New member
../images/Emo41.gifנכון..זה תורם לזה שמלא חושבים

שבון ג'ובי זה זמר ולא להקה. בגלל היום איזה אחת התווכחה איתי שהשם של ג'ון זה לא ג'ון ..זה בון איי איי..
 
למעלה