הקלטת שיר הפורום - המשך

הקלטת שיר הפורום - המשך

אני פותח את השרשור הזה כדי לשאול אתכם, הגולשים, איזה שיר תרצו להקליט. גם אנשים שלא הולכים להשתתף בהקלטה עצמם יכולים להצביע. כשלב ראשון, אתם מוזמנים לשרשר להודעה זאת שירים שהייתם רוצים לראות בסקר שציף תפתח במיוחד בשביל זה. שימו לב - זו לא ההצבעה עצמה, אנחנו רק מציעים אופציות מהם נבחר אח"כ. עוד משהו - תנסו לבדוק אם השיר שהעליתם הופיע כבר בשרשור הזה. אם כן, חבל לכתוב את אותו שיר שוב.
 
תיקון קל...

אפשר ורצוי לתמוך בשירים מסויימים, גם אם הם כבר הוזכרו בשרשור. זו אמנם לא ההצבעה, אך זה יתן לנו לפחות תמונה של הכיוונים המסתמנים. כמו כן, רצוי שתנמקו את בחירתכם, ואל "תזרקו" שמות גרידא.
 

edlessme

New member
המממ.. זה שיר הפורום לא?

אז למה שלא נעשה שיר.. של הפורום.. בטח יש פה מישהוא שכותב שירים.. 50% מהישראלים עושים את זה... והנושא... יכול להיות משהוא שכולנו אוהבים... פ"פ זה יהיה קצת מוזר... אבל אני בטוח שכולנו אוהבים את השירים הזפלנאים למשל, על שר הטבעות, או על סתם.. דברים אחרים שבליינד יש... אפשר אפילו לכתוב שיר לכוסכוס ושעועית... שזה אחלה בחלה!
 
בואו לא נערב שמחה בשמחה...

נתחיל עם גרסת כיסוי לשיר של הפלויד - הרעיון שהעלה פינוקיו - ואחר כך נראה. הולך?
 

holo

New member
מה זאת אומרת?

להגיד איזה שיר אני חושב שצריך לשיר? אם כן אז אני אומר...wish you were here
 

brotos

New member
מה עם מתילדה מאת'ר?

שיר נהדר ושובה לב. אני לא יכול ממש לנמק את זה, אבל זה בן- יונה של שיר, לדעתי. אני, אגב, לא יכול ולא רוצה להשתתף בעניין, אך אשמח לראות את התוצאה. זו ההצעה שלי. אם לא זה, אז: 'פיגס- 3 חלקים שונים'.
 

Miss CB

New member
הממפ

לצערי אני לא ממש יכולה לתרום בעשייה, יש לי חשמלית ואני אפילו נהנית לנגן עליה בזמני הפנוי, לצערי אין לי דרך אמיתית להעלות את העניין לאינטרנט.. אבל אם מותר להציע רעיונות בכל מקה - נראה לי שזה רק מתבקש שתעשו את וויש יו וור היר לא? זה ה-שיר לצורך העניין: קליל יחסית, פשוט לנגינה, ויפה..
 

brotos

New member
לדעתי

לדעתי אם תעשו בסופו של דבר את וויש זו תהיה קלישאה מעצבנת וחבוטה. את וויש כל העולם ואשתו (בעיקר אשתו...) מכירים. צריך לעשות שיר שמוכר רק ל'כבדים יותר'. מתילדה ופיגס נראים לי ראויים יותר.
 

weird dust

New member
במקרה שעושים שיר ל"כבדים יותר"

זה אומר שרק מי שבפורום יכיר ולא כל העולם WYWH זאת התחלה טוב לנגינה אינטרנטית חדשה כולם יכירו את זה גם מי שסתם מבקר וקורא בפורום ויש כאלו ואני מנייח שאם נבקש מאנשים שרק צופים לכתוב תמצאו לפחות 3 קבועים ו5 מזדמנים (או לפחות ככה אני חושב)
 
אני אישית בעד Comfortably Numb

שיר קל מבחינת אקורדים, אבל קשה מבחינת סולו-ים. יפהפייה, בכל מקרה.
 

pink floydror

New member
וויש יו וור היר

דיי לא מתאים לדעתי, נעזוב לרגע בצד את העובדה שזה קלישאה, אלא גם שזה שיר שכל ילד עם גיטרה קלאסית ושלושה אקורדים בסייסיים שהוא יודע יכול לבצע גירסא צמודה ונאמנת למקור, אם רוצים לעלות פרוייקט לדעתי יש להעלות משהו טיפה יותר גבוה ברמה ( אני לא מתכון לעשות איזה אטום הארט מאדר) אבל משהו כזה מייצג יפה, שיהיה אפשר להתגאות :) אגב,בקשר לסולו בקומפטרבלי נאמב ... הוא לא כ-ז-ה מסובך.
 

pink floydror

New member
אההה

שלא תבין לא הכון .. אני לא בא בדעה של "יותר מורכב יותר טוב" ... תאמין לי שלא .. ורומנטיקן ..? אחרי שמבינים את המשמעות האמיתית מאחורי המילים .. חחח זה כבר דיי הורס את הכל
.. עכשיו המכשול היותר קשה, למצוא שיר רומנטי של הפלוידים
 

holo

New member
איזה שטויות

בגלל שזה שיר שהרבה מכירים, שיר פשוט ויפה של הלהקה. את מי זה מעניין שכל ילד יכולם לנגן את זה. השיר יפה ואם קל לנגן אותו זה עוד יותר טוב, לא חייב להיות שיר מורכב. לדעתי זה השיר הקלאסי והכי מתאים.
 

pink floydror

New member
אוקיי

דבר ראשון למה אתה מזלזל זאת דעה של בנאדם..? דבר שני, אם היית קורא את מה שכתבתי - אני לא מחפש מורכבות !! אני פשוט חושב שאם אנחנו רוצים להרים פרוייקט אז צריך לעשות משהו יחודי יותר, ולא תמיד להשתמש בנוסחא שחוזרת על עצמה.
 

brotos

New member
../images/Emo45.gif

אני מסכים. צריך לעשות משהו מקורי יותר מוויש יו וור היר.
 
למעלה