aschwartz1
New member
הקלטת רחם
שלום אבינועם מודה לך אבל לא מצליח לתרגם את הקובץ, יש לך אותו, או למישהו אחר בtrk. או gpx.?
,usv
שלום אבינועם מודה לך אבל לא מצליח לתרגם את הקובץ, יש לך אותו, או למישהו אחר בtrk. או gpx.?
,usv