הקטע האסור

יותר לא קוראת אותך...

נווווו... לא יכולתי להתאפק..
 
איך עמוד שלישי? איךךך?

נראה לי שעבדו עלי, הקטע הזה לא ממש עובד (אמר שעה לפני המגה פיגוע בו חחחחח) סופ"ש נעים לכולם\ן
 
ככה זה כשמנהלים פורום..

היפראקטיבי.. עזוב´תך מפיגוע. הספיק לנו השבוע... שיהיה סופשבוע רגוע.. וחבל ש..
 

giulietta

New member
../images/Emo12.gif

מגילת איכה נקראת כל שנה בתשעה באב (פעמיים). לא זכור לי ארוע טראגי חמור במהך השנה לאחר מכן (למעט אלה שהיו כבר ממילא עם הרגל שם...) אבל
יפה לך הז´ארגון המיסטי משהו הזה...מרענן. חג שמח ג´ול
 
../images/Emo12.gif

זה לא אמיתי ??? ס´אמק...עד שחילקתי את התדפיס לכל השכנים בטענה שזו ברכה לקרוא את הקטע 3 פעמים ביום...
 

י פ ע ת

New member
סורי , ג´חנון יש רק בגן עדן...

אני לא אשמה שאת לא PO "החטא ועונשו" !!
 

י פ ע ת

New member
../images/Emo25.gifצוחוקים לא?

אצלי הכל בהומור , את יודעת....מואאאאאאה לפיוס
 
למעלה