חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (קרא למטה, באותה דקה בדיוק)
פ פשוט אישה** New member 19/9/02 #20 יפה....../images/Emo20.gif צ´טערת עדיין כאן , עדיין בועטת בחיים...
פ פשוט אישה** New member 19/9/02 #22 ../images/Emo5.gif...אמא הלכה לקניות../images/Emo3.gif../images/Emo6.gif
א אופטימום New member 20/9/02 #24 איך עמוד שלישי? איךךך? נראה לי שעבדו עלי, הקטע הזה לא ממש עובד (אמר שעה לפני המגה פיגוע בו חחחחח) סופ"ש נעים לכולם\ן
איך עמוד שלישי? איךךך? נראה לי שעבדו עלי, הקטע הזה לא ממש עובד (אמר שעה לפני המגה פיגוע בו חחחחח) סופ"ש נעים לכולם\ן
ע עינת ההיא New member 20/9/02 #26 ככה זה כשמנהלים פורום.. היפראקטיבי.. עזוב´תך מפיגוע. הספיק לנו השבוע... שיהיה סופשבוע רגוע.. וחבל ש..
ככה זה כשמנהלים פורום.. היפראקטיבי.. עזוב´תך מפיגוע. הספיק לנו השבוע... שיהיה סופשבוע רגוע.. וחבל ש..
G giulietta New member 20/9/02 #25 ../images/Emo12.gif מגילת איכה נקראת כל שנה בתשעה באב (פעמיים). לא זכור לי ארוע טראגי חמור במהך השנה לאחר מכן (למעט אלה שהיו כבר ממילא עם הרגל שם...) אבל יפה לך הז´ארגון המיסטי משהו הזה...מרענן. חג שמח ג´ול
../images/Emo12.gif מגילת איכה נקראת כל שנה בתשעה באב (פעמיים). לא זכור לי ארוע טראגי חמור במהך השנה לאחר מכן (למעט אלה שהיו כבר ממילא עם הרגל שם...) אבל יפה לך הז´ארגון המיסטי משהו הזה...מרענן. חג שמח ג´ול
א אופטימום New member 20/9/02 #30 שששש...אל תגלי ../images/Emo13.gif (זה כאילו קטע גנוז ממגילת איכה...)
פ פנטום הצט New member 20/9/02 #31 ../images/Emo12.gif זה לא אמיתי ??? ס´אמק...עד שחילקתי את התדפיס לכל השכנים בטענה שזו ברכה לקרוא את הקטע 3 פעמים ביום...
../images/Emo12.gif זה לא אמיתי ??? ס´אמק...עד שחילקתי את התדפיס לכל השכנים בטענה שזו ברכה לקרוא את הקטע 3 פעמים ביום...
י י פ ע ת New member 21/9/02 #35 סורי , ג´חנון יש רק בגן עדן... אני לא אשמה שאת לא PO "החטא ועונשו" !!
י י פ ע ת New member 21/9/02 #39 ../images/Emo25.gifצוחוקים לא? אצלי הכל בהומור , את יודעת....מואאאאאאה לפיוס