הקטנת ה-BUFFER SIZE
הבנתי שככל שמקטינים את הבאפר כך העכבת יורדת... ראיתי בקיובייס שאכן כך הדבר והעכת יורדת ל- 2MS אני כרגע לומד עוד את התוכנה ולפני שארכוש כרטיס קול טוב יותר אני עובד עם ASIO4ALL הבאפר שם בברירת המחדל עומד על 512... מה המשמעות של ההקטנה הזו והאם זה בא על חשבון משהו?
הבנתי שככל שמקטינים את הבאפר כך העכבת יורדת... ראיתי בקיובייס שאכן כך הדבר והעכת יורדת ל- 2MS אני כרגע לומד עוד את התוכנה ולפני שארכוש כרטיס קול טוב יותר אני עובד עם ASIO4ALL הבאפר שם בברירת המחדל עומד על 512... מה המשמעות של ההקטנה הזו והאם זה בא על חשבון משהו?