אשת המסתור ורעם**
New member
הקו הדק והמתוח.......
הקו הדק והמתוח..... כל שקריך מעלים שנאה.. כל טיפה של אהבה.. אשר גוברת מעליה.. אם היו סיבות להישאר.. ואם יש במה להתבייש.. פשוט אוהבת אותך קשות. למה אתה סובל... כאשר אני פגועה. הרי אתה פגעת בי.. ומדוע מתימר אתה.. תמים אתה הרי מודע אתה לכל.. ואיך אתה פוגע..הרי.. אני אוהבת אותך בסך הכל. כל הסיבות לשנוא אותך.. מתאפסות לאפס. וכל סיבה לכעוס מגבירה אותי.. באהבתי.. בכעסי.. ובתשוקותי.. כל שקריך מעלים שנאה.. ודמעות כבר אין לי.. ואני זקוקה לך.. צריכה אותך.. אתה חסר לי. שלכם. אשת המסתור ורעם**
הקו הדק והמתוח..... כל שקריך מעלים שנאה.. כל טיפה של אהבה.. אשר גוברת מעליה.. אם היו סיבות להישאר.. ואם יש במה להתבייש.. פשוט אוהבת אותך קשות. למה אתה סובל... כאשר אני פגועה. הרי אתה פגעת בי.. ומדוע מתימר אתה.. תמים אתה הרי מודע אתה לכל.. ואיך אתה פוגע..הרי.. אני אוהבת אותך בסך הכל. כל הסיבות לשנוא אותך.. מתאפסות לאפס. וכל סיבה לכעוס מגבירה אותי.. באהבתי.. בכעסי.. ובתשוקותי.. כל שקריך מעלים שנאה.. ודמעות כבר אין לי.. ואני זקוקה לך.. צריכה אותך.. אתה חסר לי. שלכם. אשת המסתור ורעם**