הקו הדק והמתוח.......

הקו הדק והמתוח.......

הקו הדק והמתוח..... כל שקריך מעלים שנאה.. כל טיפה של אהבה.. אשר גוברת מעליה.. אם היו סיבות להישאר.. ואם יש במה להתבייש.. פשוט אוהבת אותך קשות. למה אתה סובל... כאשר אני פגועה. הרי אתה פגעת בי.. ומדוע מתימר אתה.. תמים אתה הרי מודע אתה לכל.. ואיך אתה פוגע..הרי.. אני אוהבת אותך בסך הכל. כל הסיבות לשנוא אותך.. מתאפסות לאפס. וכל סיבה לכעוס מגבירה אותי.. באהבתי.. בכעסי.. ובתשוקותי.. כל שקריך מעלים שנאה.. ודמעות כבר אין לי.. ואני זקוקה לך.. צריכה אותך.. אתה חסר לי. שלכם. אשת המסתור ורעם**
 
האמון שלצידי....אשת המסתור ורעם**

האמון שלצידי.... כשהייתי ליידי.. לצידי... צחקת לידי.. ללא רגשות אשמה. בעינים בוטחות.. מלאות הבטחות.. לעתיד מילאת אותי. אין עוד אנשים.. שאפתח את ליבי.. כי אינו קיים כבר האמון. רק תדע לעתיד... הולכת אני.. כי עזבת את ליבי. שלכם אשת המסתור ורעם...
 
עיוורת מאהבה........אשת המסתור ורעם

עיוורת מאהבה....... הנשיקה שלך היום...הקפיאה את גופי.. ורק ליבי נשאר לבד..להוטה מאהבה. הנשיקה שלך היתה.. קרה כקרח.. אולי לבך..אינו אוהב אותי בכלל.. ורק ליבי נשאר לבד.. אוהבת אותך. דמעות עיניך.. שרטו עיני ומבטך חוצה את ליבי לשניים. אני עיוורת עכשו..עיוורת מאהבה.. אותם מילים חרטו.. יגון וצער. ליבי ונשמתי בוערת.. באש האהבה. ואתה דורך לי על אותה המדורה.. תקח ליבי.. שכבר נחרב מאהבה. נשק אותי.. ואז האש תבער.. נשק אותי.. בכל ליבך ובנשמתך.. לאחר כל זה..לא אכפת לי לשמוע כל זעקותי.. זעקות כאב וצער. אני רק רוצה את ליבך.. המתוודה אלי.. נשק אותי.. ואז האש תבער.. נשק אותי.. ואז האש תבער.. ותחזור להיות ..אש הנצחית. שלכם אשת המסתור ורעם**
 
למעלה