הקברן!!!

ahava007

New member
הקברן!!!

יו"ר ארגון המרקידים גדי קבר מרקיד נוסף (לא שזה היה לא צפוי) חברים יקרים, הידעתם כי גדי נוטל פרנסה של מרקיד מכובד ביום א בכפר סבא? שמא אין ימים אחרים גדי? ולמה דווקא לפגוע בכדורי???
 

קוקי ק

New member
כדורי ביום ראשון כפר סבא

אני מצפה מכל הרוקדים בכפר סבא להגיע בהמוניהם להרקדות של כדורי.להרקדות של כדורי אין תחליף,הרקדות מעולות וסוחפות.לטובת הרוקדים בואו והפגינו נוכחות בהרקדות של כדורי בימי ראשון!!!!!!!!!
 
אני לא מאמין שתהיה הצלחה לגדי כמו

שהיתה לו בלב הפארק ברעננה, כי רוקדים רבים שרקדו אצלו ברעננה ירקדו ביום א ברעננה בלב הפארק אצל לוי ברגיל. נראה לי שגדי יצטער על זה שלא קיבל את מה שדרשו ממנו בעיריית רעננה לשלם עבור האולם. כמו כן החניה בכפר-סבא גרועה מאד ביחס לחניה בלב הפארק ברעננה וגם המיקום של ההרקדה בבית הספר היובל בכפר-סבא לא ממש מרכזית לרוקדים רבים שרבים מהם גרים ברעננה עצמה. במקרים רבים רוקדים יצטרכו לנסוע בכביש גהה שיהיה פקוק לעתים קרובות בכדי להגיע להרקדה ביובל. אני למשל ,אם ארצה לרקוד ביובל לפעמים ולא תמיד כמו כיום אצטרך לנסוע עוד רבע שעה יותר ליובל בכפר סבא. זה גם זמן ,גם עצבים בפקקי תנועה וגם עוד דלק.בת הזוג שרוקדת איתי ברעננה ,לא מוכנה לנסוע עד כפר-סבא,אין לה זמן מיותר.
 

No name for now

New member
תמיד יש כאלה שזה יותר יתאים להם

וכאלה שפחות אף רוקד לא חתם על חוזה עם גדי שהוא ממשיך לרקוד אצלו גם בכפר סבא, ברור שיהיו גם ותיקים שלא יעברו איתו וגם חדשים שיצטרפו במקום החדש. סביר שזו הסיבה שבגללה עירית רעננה דאגה שההרקדה בימי א' במקום תמשיך, אני חושבת שאם העיריה לא היתה עושה כך רבים היו כועסים. יכול להיות ש"העסק החדש" שיצמח בעיר ידרבן את העיריה להכניס את השיפורים הדרושים, אבל אני בהחלט מסכימה שנסיעה לכפר סבא בעייתית כיוון שצריך לעבור בעורקי תנועה עמוסים, בין אם זה מגוש דן, מאיזור השרון ואני חושבת שגם מהצפון, לעומת רעננה שהתקרבה קצת לגוש דן בזכות 3 יציאות מדרך איילון להרצליה.
 
מרחק ?... תלוי מהיכן מודדים

ציטוט : "...... אבל אני בהחלט מסכימה שנסיעה לכפר סבא בעייתית כיוון שצריך לעבור בעורקי תנועה עמוסים, בין אם זה מגוש דן, מאיזור השרון ואני חושבת שגם מהצפון, לעומת רעננה שהתקרבה קצת לגוש דן בזכות 3 יציאות מדרך איילון להרצליה......" נו-נם, אני מניח שאת יוצאת מנקודה הנחה ש"גוש דן" זה תל אביב... ולא היא. כי, מי שבא מהצפון, נניח מנתניה, צריך להגיע לצומת "רעננה צפון". מצומת זה הרבה יותר קרוב לאולם "היובל" בכפר סבא מאשר לאולם "לב הפארק" רעננה. וגם מי שבא מהדרום ומשתמש בציר גהה, מגיע לאותו צומת "רעננה צפון", משם כאמור, יותר קצרה הדרך לאולם בכפר סבא. מי שבא כמוני מפתח תקוה והסביבה, נוסע עד הוד השרון, חוצה את מגדיאל, חוצה את מרכז כפר סבא ומשם הדרך קצרה ל"היובל". הקיצר.... קרוב או רחוק... זה פונקציה של נקודת המוצא שלך בדרך ליעד. נ.ב: כל זאת מבלי להביע דעה לאיזה הרקדה מומלץ להגיע.
 

No name for now

New member
אין ספק שכבישים יש

אבל לטעמי (היתה תקופה שגרתי בכפר סבא ועבדתי בתל אביב) הנסיעה לכפר סבא עדיין די ארוכה ובכבישים פקוקים בד"כ והנסיעה לאזור התיכונים עדיין בכבישים צרים וחד סיטריים ברובם, לעומת זאת כיוון שהרצליה מחוברת לדרך איילון הגישה לרעננה קצת יותר נוחה עם אין צורך בנסיעה ארוכה ברחוב אחוזה.
 

No name for now

New member
לא הבנתי

אסור שבאותו הערב באותה העיר יהיו 2 הרקדות? ומה לגבי ערים סמוכות? הרי להרקדה ברעננה (לפי מה ששמעתי) באו גם רוקדים שהם לא תושבי העיר ואני בטוחה שבינהם היו כמה תושבי כפר סבא, אז אולי גם זה אסור, ואולי בהרקדה בכפר סבא היו רוקדים מרעננה. בכלל אני ממליצה שבכל עיר תהיה הרקדה אחת לכל היותר בכל ערב ועדיף שבכל ערב זה גם יהיה אותו המרקיד, ואליהן יגיעו רק תושבי העיר, ככה יהיה צדק למרקידים ומי בכלל צריך תחרות בין חוגים לטובת הרוקדים?
 
יתר על כן

הנהלת "היובל" כפר סבא, מאד ה"התנתקות" של בתיה ודודי, סובלת זמן רב משיממון באולם היפהפה היחיד שלה. גם כדורי עם כל הכבוד, לא סיפק את הסחורה לפרנסי המקום, בטח לא ערוסי שניסה ביום חמישי אחד... ולא צלח לו. מי יודע, אולי בעלי האולם יוכלו קצת לחכך ידיים בהנאה עם בואו של גדי ?....... לילות יגידו.
 
לרוקדיו של כדורי

כמי שרקד אצל כדורי הרבה שנים יכול אני להרגיע את רוקדיו של כדורי מי שאוהב את הסגנון של כדורי לא יאהב את החוג של גדי כך שגם אם מישהו יצא ויטעם סביר להניח שישוב הביתה מהר
 
למעלה