שני מחכה לתינוק
New member
הצתננות בהריון
אני בהריון בחודש שמיני ומקוררת נורא, כבר כמה ימים, כאבי גרון איומים, שיעול יבש וכואב, כאבים בחזה.... מה אני יכולה לעשות???? אני כבר לא יכולה לסבול את זה יותר, ממש כואב לי!!!!
אני בהריון בחודש שמיני ומקוררת נורא, כבר כמה ימים, כאבי גרון איומים, שיעול יבש וכואב, כאבים בחזה.... מה אני יכולה לעשות???? אני כבר לא יכולה לסבול את זה יותר, ממש כואב לי!!!!