הצצה ב-Eee PC בעל מסך 9"

ali052

New member
מkיר הyiwל הNרiקkי = מה אתה עושה פה ../images/Emo35.gif |:|:

 

יאיר B

New member
לא יודע. אף אחד עוד לא ראה אותו חוץ מהחבר'ה

של אנגאדג'ט. מחר תהיה ההכרזה של ASUS - נראה מה המפרט שלו (יותר מעניין הרזולוציה של המסך מהגודל שלו, כרגע די קשה לעבוד עליו לדעתי).
 
בטח ידפקו לו מחיר בארץ.

כמו שהדגם עם ה7אינץ עולה בחו``ל גג 300דולר. וכאן בארץ רוצים עליו 2500ש``ח/tapuzforum/images/emo31.gif
 

יאיר B

New member
בדוק את המחירים באירופה - משם מביאים את

הניידים לישראל (ישראל שייכת בדרך כלל לאזור אירופה ולא ארה"ב). ההבדלים שם צריכים להיות קטנים יותר.
 

eliel11

New member
יכול כמו גדול

לא באמת... זה עניין אישי מאד. אני אסתדר עם זה מצויין ויש אנשים ש 17" זה לא מספיק להם. צריך לראות בעיניים, נייד זה עניין אישי
 
למעלה