הצפות סמלים בלבד

zombi

New member
הצפות סמלים בלבד

כיצד אפשר להציף רק סמלים בלי אותיות ובעזרת איזה קובץ ואם קיים קובץ איך משתמשים בו בתודה רן
 
לא ברור......

אתה מדבר על הפורום הזה או מה? לא הבנתי..סורי
דון@קישוט
 

geostant

New member
אם תציף תועף מהפורום שאותו הצפת

בעקרון אין קובץ... אתה יכול להכין קובץ TXT שאותו תעתיק להודעה שאתה כותב עם הקודים של הסמלים, אבל זו עבודה ידנית...
 
למעלה