הצעת עבודה - תכנות

הצעת עבודה - תכנות

מחפשים אצלנו מתכנת/ת C#. בתור משתתפת לא פעילה בפורום, ומאחר ומקום העבודה נוח למדי לאמהות, חשבתי לעניין אתכן. עובדים 9.5 שעות ביום, אבל השעות גמישות ואפשר להשלים שעות מהבית, ולא מודדים אותך לפי כמות השעות. המנהל מאוד "family oriented". העבודה בתל אביב. חברה קטנה. אין ממש אפשרות קידום ניהולי, אבל העבודה עצמה מעניינת ואפשר להשקיע בפן המקצועי. אם מעניין מישהי, אתן מוזמנות לשלוח לי קורות חיים.
 
זה נוח לאמהות?!

קודם כל רוצה באמת לשבח אותך על היוזמה אבל איך זה נוח לאמהות? 9.5 שעות אומר שתגיעי ב-6 בבוקר ותלכי ב-3 וחצי, לאסוף את הילדים ב-4 מהמסגרת (בתקווה שתספיקי לצאת מתל אביב בזמן) וכל שגרת הבוקר כולל הפיזור תיפול על בן הזוג. לחילופין, אפשר להגיע ב-8 נגיד (בהנחה שהילדים במסגרת שמאפשר קבלתם ב-7 ולא מאוחר יותר), לצאת ב-4 וחצי (כלומר להשאיר את הילדים במסגרת עד 5, שזה הכי מאוחר שיש, למעט מקומות באמת יוצאי דופן), לבלות איתם שעתיים-שלוש עד שהם הולכים לישון ואז להתיישב להשלים *שעה וחצי* עבודה בכל יום. זה טירוף. אולי מתכנתים עובדים בשעות עוד יותר מטורפות ככה שבהשוואה זה טוב, אבל אלו תנאים די מזעזעים לאמהות...
 

UmaGuza

New member
כן זה נוח לאמהות

משרה מלאה היום זה 9 שעות וברוב המקומות מצפים ליותר. משרה שמראש מוצהר כי השעות גמישות כך שניתן לצאת מוקדם (לרוב האמהות העובדות שלוש וחצי זה מוקדם) ולהשלים עבודה בערב מהבית זה משרה נוחה מאוד לאמהות. ולא רק בתכנות אלא במגוון עבודות שהן לא אדמיניסטרטיביות. המציאות התעסוקתית שבה אנחנו חיים היא מזעזעת, על זה אין ויכוח וזה לדיון אחר. אבל מנקודת המוצא הזאת המשרה המוצעת היא בהחלט נוחה מאוד לאמהות.
 

בּלו

New member
לא קניתי

9 שעות ביום זו לא משרה נוחה לאימהות נקודה. וזה שאנחנו חיים במציאות קשה בתחום הזה, לא הופך את ההצעה הזו למשהו שהיא לא.
 

varod27

New member
זו הדרישה הבסיסית ברוב מקומות העבודה הפרטיים

אני יכולה לומר לך שמאז שהפכתי לאמא שאני במרוץ אחרי השעות וכל הזמן בודקת שלא חסר לי כמה דקות פה וכמה דקות שם שעות נוספות נעשות על חשבון שעות שינה אם יש לך פחות מ9 שעות עבודה ביום תביני כמה ברת מזל את :)
 

UmaGuza

New member
אל תקני

מן הסתם המודעה הזאת גם לא פונה אליך כי את כנראה עוסקת במקצוע שמאפשר לך לעבוד פחות מתשע שעות ביום או שבחרת (ומתאפשר לך) לא לעבוד כלל. אם תכנות C היה המקצוע שלך (או הרבה תחומים אחרים שבהכללה גסה הם לא הוראה או אדמיניסטרציה או שירות לקוחות) כנראה כן היית מבינה את היתרונות במשרה המוצעת. אלו תנאי השוק, תתווכחו מולם (ואשמח להצטרף, כמו שכתבתי גם אני חושבת שהם מחורבנים) ולא מול פותחת ההודעה שהציעה בתמימות משרת מתכנתת, שבניגוד לרוב המקומות האחרים, אכן יכולה להתאים לאמהות.
 

בּלו

New member
אני ממש לא מתווכחת עם פותחת ההודעה

אלא עם ההשלמה הגורפת עם המצב. ואני באה מתחום שיודע יפה מאד לדרוש שעות מטורפות ולדרוס אימהות וגם חוויתי את זה על גבי. לשמחתי זהו גם מקצוע שמאפשר לי לעבוד כעצמאית. אני כן מרגישה שהדרישות בחוץ הולכות ומקצינות וכולם מקבלים את זה כמשהו נורמלי. בפעם האחרונה שהתראיינתי למשרה (וגם קיבלתי אותה), אחד הדברים שהדגשתי הוא שעם כל מחויבותי הגבוהה מאד למקום העבודה, בראש ובראשונה אני אמא.
 

יהלום29

New member
בתור אחת שעובדת בתחום

כן, 9 שעות בתכנות זה נוח לאמהות. לא ניתן למצוא עבודה של פחות שעות בתחום הזה (יש פה ושם משרות חלקיות אבל הן נדירות מאד) אז מי שעובדת בתחום הזה, מבינה את היתרונות
 

י ע ל י ש

New member
אני רואה את זה כנוח לאמהות..

אם הייתי מתכנתת ואם העבודה לא היתה בת"א אלא מקום קרוב יותר אלי מבחינת נסיעה (ואם לסבתא היו גלגלים
) הייתי הולכת על זה.. היא ציינה שהשעות גמישות ואפשר להשלים בבית, אז אפשר למצוא סידור נאמר 7.5-15.30 ושעה וחצי להמשיך בבית או לעשות יום מרוכז אחד בשבוע להשלים.. וזה שהבוס מבין את כל ענין המשפחתיות זה לא משהו טריוויאלי. היום עם כל ההיצע הדל שיש לאמהות ו"ההתחשבות" בהם זה דוקא נשמע אחלה..
 

פלגיה

New member
בחישוב שלי

9.5 שעות ביום זה יותר ממשרה. בטח לא "משרה לאמהות"
 

puxa

New member
בהיי טק זה כן

יש הרבה מקומות שדורשים 10, 11 ואפילו 12 שעות ביום.... אני מסכימה שזה מזעזע, לא רק למי שיש לו ילדים. גם רווקים לדעתי צריכים חיים מחוץ לעבודה.
 

פלגיה

New member
בעיני זה לא אנושי

ונכון שיש הרבה אנשים שהעבודה היא החיים שלהם (גם בעבודה שלי אני יכולה לפעמים לשקוע 10-12 שעות ברציפות) אבל בעיני בקביעות זה קצב עבודה ששורף את האדם, ולא יכול להיות יעיל. וכמובן - גם לרווקים. וגם לאנשים שהילדים שלהם כבר בוגרים. כמות השעות הזו היא לא הגיונית ולא סבירה ועצוב לי שהיא הסטנדרט.
 

puxa

New member
אני מסכימה

הם מצאו איזו פרצה בחוק שמאפשרת להם לעבור על חוק שעות עבודה ומנוחה (או איך שקוראים לו). נקודת האור היא שברוב המשרות האלו משלמים יפה ביחס לשאר השוק. אבל כן, זה כלוב של זהב. בפועל הרבה אנשים מחפפים בחלק משעות היום כדי להישאר בעבודה את הכמות המוקצבת של השעות. רוב האנשים לדעתי לא יעילים בעבודה של 10 שעות ביום לאורך זמן. אני יודעת על עצמי שכשעברתי משבוע של 5 ימים לשבוע של 3 ימים התפוקה שלי עלתה פלאים! לא חיפשתי לעשות דברים אחרים בעבודה, הייתי באה ועובדת כמו שצריך והיה לי זמן פנוי אמיתי לעשות את כל שאר הדברים שהייתי צריכה (כולל לנוח! זה גם חשוב מאד).
 

פלגיה

New member
מאיך שאני רואה את זה

התשלום הגבוה הוא נקודת החושך, לא נקודת האור. זה - וחוסר האפשרות למשרות חלקיות (הרי יהיו הרבה שיסכימו לעבוד ב3/4 שכר בתמורה ל- 3/4 מהשעות)
 

puxa

New member
ברור שאנשים היו מסכימים

כולל בעלי, הוא הראשון שהיה קופץ על עסקה כזאת.... למה בעינייך זו נקודת החושך? כי זה גורם לאנשים להסכים לתנאים האלו?
 
אני מבינה שזו לא נשמעת המשרה האידיאלית

וכנראה שזה כך יחסית למקצועות אחרים. אבל יחסית לתחום המדובר זו משרה מצויינת. יש לי הרבה חברות אמהות בתחום כך שיש לי קנה מידה להשוואה. גם לי, בתור אמא, יחסית קל, וגם למתכנתת השניה בצוות. זו הסיבה העיקרית ששתינו עדיין פה (וכבר הרבה שנים). מסכימה שהסטנדרט בתעשייה בעייתי, אבל למישהי שרוצה לעבוד בתחום למרות הכל, זו משרה טובה.
 

נבי7

New member
כל הכבוד לך שבכלל חשבת על אמהות פה

על התנאים הגרועים לאמהות בארץ אין ויכוח אבל בכלל לאמהות היום קשה למצוא עבודה אני לא עוזבת את מקום העבודה שלי מהפחד הזה ואת צודקת שהכל יחסי וגם הרי ציינת שהשעות גמישות ואפשר לעבוד גם מהבית אז בסה"כ נחמד שהצעת פה משרה
 
../images/Emo140.gifרק רוצה להבהיר שלא היה פה שום דבר נגדך!

ובאמת אני חושבת שכל הכבוד לך שחשבת על הפורום הזה ופרסמת בו. כנראה שלא הבעתי את עצמי כראוי כי מה שהתכוונתי להגיד זה באמת על התעשייה באופן כללי ולא על המשרה הספציפית הזאת. סליחה אם נפגעת...
 
למעלה