הצעות ל-חלב ממותק

Wednesday

New member
הצעות ל-חלב ממותק

שלום, יש לי פחית של חלב ממותק (קניתי ב"טיב טעם", האלה שם ה400 מ"ל), פתחתי ומשום מה (עד כה זה לא קרה לי
) ממש לא מתחשק לי לסיים אותה . אז אמרתי, נאפה איתה עוגה, עוגיות, משהו. רק מה? מנוע החיפוש לא ממש פועל (הפתעה) ונתן לי 4 תוצאות, אף אחת מהן לא עוגה. ב"פסטו" מצאתי את שני המתוכנים הבאים, של אלפחורס ועוגת מרנג וריבת חלב (לינקים מצורפים) . אני חושבת שניתן איכשהו להמיר את מצב הצבירה מחלב ממותק--> ריבת חלב, אבל אני: א. לא יודעת בדיוק איך. ב. מעדיפה מתכון עם שימוש בחלב ממותק. בלי מטמורפוזות יותר מדי. יש הצעות??? תודה מראש.
 

הרברונן

New member
מתכון: אייריש קרים - גיל חובב

מתכון: אייריש קרים - גיל חובב רכיבים: בסיר קטן ממיסים 50 גרם שוקולד מריר4+ כפות מים. מעבירים למערבל ומוסיפים 2 מיכלי שמנת מתוקה, 1 שפורפרת חלב מרוכז ממותק (400 גרם), 11/3 כוסות ויסקי, 1 כפית אבקת קפה נמס, 1 כפית תמצית ווניל, 1 כפית תמצית שקדים. מעבדים 1/2 דקה, מעבירים לבקבוקים מעוקרים וחותמים. שומרים במקרר (לפחות חודש). לנער לפני השתיה אופן הכנה: הערות: מקור המתכון: הופק על-ידי תוכנת מטעמים 2001 גרסה 1.1.2
 

א אוהל

New member
שאלה לגבי האייריש קרים

איך מעקרים בקבוקים? לשמור במקרר חודש לפני ששותים?
 

ששק

New member
האייריש קרים הזה מצויין....

אבל הכוונה היא הוא מחזיק מעמד לפחות חודש במקרר. אפשר לשתות מיד אחרי קירור. מתכון של 5 דקות הכנה וטעים באופן יוצא מן הכלל.
 

הרברונן

New member
מתכון: עוגת פאדג´ בראוניס

מתכון: עוגת פאדג´ בראוניס רכיבים: חומרים לתבנית אינגליש קייק (מלבנית מאורכת) 250 גרם שוקולד 200 גרם חמאה 100 גרם אבקת סוכר 3 ביצים 80 גרם אגוזי מלך או פקאן קצוצים גס תוספת: פאדג שוקולד לבן: 1/2 כוס חלב מרוכז, מתוק 2/3 כוס שמנת מתוקה 100 גרם שוקולד לבן 80 גר´ אגוזים קצוצים אופן הכנה: למי שמעוניין - אפשר להוסיף בתחתית העוגה פס בצק פריך (אפוי 20 דקות) ולהמשיך כדלהלן: ממיסים את השוקולד, החמאה והסוכר מעל באן-מארי או במיקרו (מקסימום דקה וחצי). מערבבים לקרם חלק ואחיד. מוסיפים את הביצים אחת-אחת ומערבבים היטב אחרי כל הוספה (עדיף באמצעות מטרף ידני) מחממים תנור לחום בינוני. משמנים את תבנית האפייה ומרפדים בנייר אפייה. מפזרים את האגוזים בתבנית ויוצקים מעל 1/2 מהמסה בשכבה אחידה ( אופים 20 דקות, מוציאים מהתנור ומניחים להתקרר לטמפרטורת החדר. יוצקים את יתר המסה ומקררים מספר שעות (עד שמתקשה). חותכים לפרוסות או ריבועים. מגישים עם קצפת רכה לא ממותקת עם מעט ליקר תפוזים (מה שמכונה "קרם שנטילי") אפשרות לתוספת פאדג לבן: לערבב חומרים בסיר קטן על אש נמוכה עד שמסמיך. להוסיף אגוזים. למרוח ולקרר הערות: שיגריס מקור המתכון: 1 פורום תפוז הופק על-ידי תוכנת מטעמים 2001 גרסה 1.1.2
 

Wednesday

New member
מק../images/Emo78.gif

לעצמי את השאלה... כנראה שצריך מריר, אבל כרגע יש לי רק שוקולד חלב בהישג יד. מישהו יודע אם אפשר את הבראוניז עם שוקולד חלב?
 

הרברונן

New member
מתכון: קינוח שתי שכבות שוקולד ואגוז

מתכון: קינוח שתי שכבות שוקולד ואגוזים רכיבים: 50 גרם אגוזי פקאן 50 גרם דפי שקדים מולבנים 50 גרם אגוזי לוז ללא מלח או ברס - שברי לוז קלויים ומסוכרים לשכבה ראשונה - פאדג´ שוקולד קרמל: 200 גרם חלב מרוכז ממותק 100 גרם סוכר 50 גרם חמאה 1 כף דבש 1 כפית תמצית וניל לחוד: 50 גרם שוקולד מריר לשכבה שניה - גאנאש שוקולד אגוזים 200 גרם שוקולד מריר בטמפ´ חדר שבור לקוביות 100 מ"ל שמנת מתוקה 50 גרם אגוזי לוז קלויים, מסוכרים ברס או רגילים, קלויים, קצוצים 50 גרם שקדים מולבנים פרוסים קלויים 50 גרם אגוזי פקאן קלויים קצוצים אופן הכנה: 1. מרפדים תבנית אינגליש קייק רגילה בניר אפיה 2. קולים ביחד בתנור או באובן טוסטר 5אגוזי פקאן, שקדים ולוז, שלא ישחימו מדי כי אז מרים. ברגע שהם בז´ מוציאים וקוצצים די גס בסכין גדולה על קרש חיתוך. 4. מכינים ליד הכיריים כף עץ וקערית קטנה עם מים וקוביות קרח. הכנת שכבה ראשונה: 1. בקלחת טפלון שמים כל החומרים חוץ מהשוקולד ומתחילים לבשל על אש קטנה תוך ערבוב בכף עץ (לא מעבירה חום לידיים) עד שמבעבע ולתת עוד שתי דקות.. מסירים מהאש ושופכים טיפה לקערית עם מי הקרח. מדייגים את הטיפה המטופטפת בין האצבע לאגודל, ואם נקרשה לכדור רך הושלם תהליך הבישול. אם לא מחזירים לאש, מבשלים עוד דקה, מסירים מהאש, מטפטפים ובודקים.. אם נוצר כדורון רך זה מוכן. 2. מסירים לגמרי מהאש, מכניסים פנימה בערבוב את השוקולד עד שאין גושים, ומיד יוצקים לתבנית האינגליש על נייר אפיה. דופקים את התבנית (ליישור התערובת) ומכניסים לפריזר ל-15 דקות הקרשה. בינתיים מכינים שכבה שניה. הכנת שכבה שניה: 1. בקלחת טפלון מרתיחים שמנת מתוקה. 2. איך שרותח מסירים מהאש ומכניסים פנימה את קוביות השוקולד. בוחשים חזק עד שכל השוקולד נמס, ומכניסים פנימה את כל סוגי האגוזים הקלויים הקצוצים. 3. מוציאים את התבנית מהפריזר (על השוקולד נוצרה קליפה קשה) ושופכים לתוכה את השכבה החדשה. מכניסים לפריזר לשעה, שיקפא הכל, מוציאים, הופכים על קרש חיתוך, חותכים ומאפסנים. הערות: אודה דנין פרסמה מקור המתכון: שף מאיה ממסעדת אימומה הופק על-ידי תוכנת מטעמים 2001 גרסה 1.1.2
 

הרברונן

New member
מתכון: בריגדרו

מתכון: בריגדרו רכיבים: לבן 1 קופסא חלב מרוכז 1 כף חמאה חום 1 קופסא חלב מרוכז 1 כף חמאה 3 כפיות קקאו לבשל ולגלגל על פרורי שוקולד אופן הכנה: להניח בסיר ולבשל על אש נמוכה כ 20 דקות לחכות עד שיתקרר לגלגל כדורים על סוכר הערות: מקור המתכון: הופק על-ידי תוכנת מטעמים 2001 גרסה 1.1.2
 

הרברונן

New member
מתכון: קרפים בפאדג´ שוקולד או תפוז

מתכון: קרפים בפאדג´ שוקולד או תפוז רכיבים: קרפ שוקולד 1/3 כוס קמח רגיל 2 ביצים טרופות 1 כף שמן 3/4 כוס חלב 60 גרם חמאה 1/2 כוס ריבת משמש רוטב פאדז´ 1/2 כוס חלב מרוכז, מתוק 2/3 כוס שמנת מתוקה 100 גרם שוקולד מריר, קצוץ רוטב תפוזים: 4 חלבונים 1/4 כוס סוכר 1 כוס חלב 1/2 כוס שמנת מתוקה אופן הכנה: קרפ: לנפות קמח לקערה, לעשות גומה במרכז, לערבב פנימה ביצים, שמן וחלב, לבחוש עד שהבצק חלק. לשפוך 2 כפות למחבת משומן ולטגן 2 הצדדים עד שזהוב. רוטב פאדג´: לערבב חלב מרוכז, שמנת מתוקה ושוקולד בסיר קטן על אש נמוכה עד שמסמיך. רוטב תפוזים: להקציף חלבונים עם סוכר עד שבהיר וחלק. לחמם חלב ושמנת, לערבב לאט לתערובת הביצים, תוך בחישה תמידית, בלי להרתיח, עד שמסמיך. לקרר ולהגיש עם הקרפ. הערות: מקור המתכון: ספר השוקולד הופק על-ידי תוכנת מטעמים 2001 גרסה 1.1.2
 

הרברונן

New member
תשובות:

1. לעיקור מספיק לשים את הבקבוק במים רותחים ל 5 דקות 2. הכוונה היא שאחרי שזה מוכן ניתן לשתות מייד (וזה מאד טעים), וזה יישמר במקרר עד חודש. וזה באמת אחלה מתכון כל טוב, רונן
 
פרפה פרי

המצרכים: קופסאת פריגת פרי קטנה (מנגותפוזיםלימון) שפורפרת חלב ממותק שמנת מתוקה להקצפה אופן ההכנה: מקציפים את השמנת, מוסיפים את הפריגת והחלב מעבירים לאינגליש קייק ומקפיאים מגישים קפוא, בתאבון
 

שושkה

New member
ששק, אני לא מסכימה. האייריש קרים לא

מחזיק חודש במקרר. ובמיוחד לא בבית שלנו. אצלנו לא מחזיק מעמד יותר משבוע
 

שושkה

New member
אלעד, האייריש קרים הזה נפלא.

אני נותנת אותו מתנה מדי פעם בביקור אצל חברים ובכל פעם מתעלפים מעונג.
 

Wednesday

New member
תודה רבה לרונן!

רק עכשיו נכנסתי.. כנראה שאני אכין את הבראוניס באמת. ד"א, רק בשביל ללקק את השפתיים, שמו לב לרוטב הפאדג´: שמנת מתוקה+שוקולד מריר+חלב מרוכז. יאמיי!
 
למעלה