הצעות לאתגר בבקשה

תום116

New member
הצעות לאתגר בבקשה

אחרי הרבה מאוד עונות ושמירות עם קבוצתי האהודה, ארסנל- החלטתי לצאת קצת מהבועה הצפון לונדונית... אשמח להצעות לאתגר, עדיף קבוצות באנגליה. תודה. נ.ב הכל חוץ מטוטנהאם, כמובן.
 

sok777

New member
כמובן שחוץ מטוטנהאם ../images/Emo3.gif

למה כמובן? ניוקאסל, אברטון, בלקבורן..
 

תום116

New member
מה זה למה?

אני אוהד ארסנל? ואוהד ארסנל אמיתי אף פעם לא ישחק עם שנואת ליבו- בחיים לא. אלא אם כן לא ידעת שארסנל וטוטנהאם הן יריבות עירוניות? ניוקאסל, אברטון, בלקבורן- מעניין. מה המטרות שהיית מגדיר לעונה ראשונה לקבוצות הללו?
 

sok777

New member
אה, ריפרפתי על השורה הראשונה,

עמך הסליחה. ניוקאסל - מקום 6 בערך. אברטון גם. בלקבורן - 6-8..
 
זה באמת בלתי אפשרי

פעם אחת במשחק ישן שכבר חרשתי אותו ובאמת כבר היה נמאס ממנו, אמרתי סתם נעשה שטויות לפני הפרישה, ועברתי לריאל מדריד. הרגשתי כל כך מוזר, לא הצלחתי להעביר יומיים והשמדתי את הסייב, אחרי זה עשיתי גם פירמוט למחשב בשביל הרגשה טובה. הצעות לקבוצות..... בספרד נראה לי ויאריאל יכול להיות מעניין- הם קטנים ויש להם פוטנציאל, וראינו את זה במציאות גם. אני גם ארצה לעשות משחק באנגליה, אבל אני רוצה לבנות קבוצה, בגלל זה אני לא אקח את 4 הגדולות, ולגבי הקבוצות הבינוניות (סיטי ניוקאסל וכו) זה יהיה רק שאלה של זמן עד שאני אצליח לעשות מהם קבוצה גדולה, לכן אני חושב שאני אקח את הקבוצה הכי מסכנה, כדי שיהיה קשה גם להשאיר אותה בליגה וזה יהיה גם אתגר בפני עצמו. מה שחשוב לי זה דברים בסיסיים ביותר כמו קהל- שלא היה איצטדיון עם 10000 איש כי ככה באמת אי אפשר להגיע לטופ. לא זוכר מי ירדו ליגה העונה, תבדוק, תראה ברפרוף מה נראה לך מעניין מ4-5 הקבוצות החלשות, ושיהיה בהצלחה.
 

DrBall20

New member
איך אני אוהב את הנאמנות הקטלאונית שלך ../images/Emo6.gif

 

aviv19945

New member
כנ''ל גם לגביי

הייתה לי שמירה עם בארסה אהובת ליבי, ובעונה השלישית עשיתי משתמש חדש כדי לבדוק כמה תקציב העברות יש לריאל ואילו כשרונות יש להם, כעבור 15 דקות הרגשתי לא נוח עם זה, מחקתי ת'שמירה, וכעבור כשעה רצתי לתפילה ערבית לכפר על החטא שעשיתי...!
 

N a V e

New member
קבל :

קובנטרי - עלייה (ליגת המשנה) נוריץ' - הישרדות בליגת המשנה ובניה מחדש ברייטון - עלייה תוך 2-3 עונות בפריימר ליג : מידלסבורו - 8-6 בעונה הראשונה ומשם לשאוף לצ'מפיונס ליג אברטון - עונה ראשונה בשישיה הראשונה,עונה שניה מקומות 3-4 פולהאם,דרבי קאונטי - להישאר בפריימר ליג
 

תום116

New member
...

טוב, אז לקחתי בסופו של דבר את אברטון. יופי של קבוצה עם תקציב לא רע וחומר התקפי נהדר. יעקובו פשוט מפלצת, מ-פ-ל-צ-ת! כרגע אני במרץ כבר אם אני לא טועה, מקום 5, 4 נקודות מליברפול שבמקום ה-4, עפתי כבר מגביע אופ"א והקארינג קאפ, אבל בגביע האנגלי אני כבר בחצי הגמר. NOT BAD AT ALL!
 
למעלה