הצעה^_^

Thestral

New member
הצעה^_^../images/Emo108.gif../images/Emo182.gif

אני אמנם לא פה בסיליבסטר אבל חשבתי להציע לכם לעשות מפגשיליבסטר-שינה מאחר והסיליבסטר יוצא יומשישי, כל מה שאתם צריכים זה בית
 

שניש

New member
ממ..ביתי יהיה ריק...../images/Emo56.gif

אבל יש לי יום אחרי זה מבחן בהיסטוריה...אז אני לא חושבת שזה יתאפשר
 

AGENT SHESH

New member
וואי!../images/Emo73.gif

שניש תעשי מפגש! פלייזזז!! פליזזז!!!! אני לא רוצה להיות בבית בסילבסטר, וזה כל כך יתאים! אעזור לך בהיסטוריה! מתקופת האבן ועד המצאת הג'אסטין (הג"ש) והארי פוטר.
 

Knotted String

New member
../images/Emo56.gifתרגיע על ג'אסטין../images/Emo56.gif

אולי הוא אוחץ',אבל הוא עשה אוחץ' שעשה את זה עם בריאן קיני. הרבה פעמים,יש לציין. וכל דבר שעשה את בריאן קיני,הוא מספיק טוב בשבילי
*מחיאות כפיים לשניש*
 

As I Am

New member
האמת שגם לי יש בית. ../images/Emo103.gif

אבל כבר יש לי תוכניות בשבילו. סורי. p:
 

JAVGEN

New member
../images/Emo82.gifגם לי יש בית....

אבל אני לא מתכוון לשבת בבית בסילבסטר זה כזה בעע....
 

As I Am

New member
למה? ../images/Emo103.gif

כלומר, בית ריק הוא בעל פוטנציאל אינסופי. אני לא מתכוונת לשבת _לבד_ בבית בסילבסטר, אבל בהחלט יש לי תוכניות שכוללות את ביתי הריק ממשפחה. >:)
 

Knotted String

New member
../images/Emo56.gifאני חושבת שלכולנו יש בית../images/Emo12.gif

אלא אם כן אנחנו *ממש* מסכנים.
 
למעלה