הצלחתי

הצלחתי

שמעו חבר´ה הצלחתיייייייייייייי הצלחתי לחלום חלום סלול סוף סוף בהתחלה זה היה חלום רגיל כמו כול החלומות המטומטמים שלי חלמתי שאני אקס מן וולפרין זה עם הסקינים ביד בקיצור פתעום זה בא עלי סמתי לב שאני חולם למעשה לא שמתי לב לזה מהבדיקת מציאות לא עשיתי בדיקת מציאות פשוט פתאום שמתי לב שאני חולם אבל כשגיליתי את זה פתאום הכול התשתש לרגע אבל הסתדר ואז ................................................................................................ ובסוף נישיתי לעוף הצלחתי אבל פתאום כשאהיתי מעל איזה בניין נפלתי והתעוררתי זה היה בצוהוריים וזה היה נהדר איך אמרו באתר של אלון... יותר אמיתי מאמיתי. נ.ב סליחה על שגיעות הכתיב אני מכווה שתבינו אותי ביי
 

דנה^^

New member
הבנו רק חבל שלא פירטת את הקטע של

ואז.............................. מה קרה שם? דרך אגב איך גילית שאתה חולם? ומה עשית כשהבנת את זה?
 
ואז....

הלחתי ברחוב עם הסאקינים האלו ביידיים שלי ובדקתי את הסביבה ואת כול החושים (ראיה שמיעה ...) אבל להריח לא הרחתי כלום ואז נישיתי לעוף ואת ההמשך אתם יודעים אאאאאאאאאאאאאאאאאאאא בום תרך אוי שיט היתעוררתי וזהו אבל אני זוכר שהנפילה לכחה הרבה זמן
 

דנה^^

New member
תגיד:

מתי שנפלת.. זה היה כמה זמן אחרי שגילית שזה חלום? הרגשת ממש כאילו אתה נופל ואז התעוררת במיטה או משהו כזה?
 
כן...

אבל הנפילה היתה מפחידה מאוד כאילו בעמצא שאני נופל אני מיסתכל לצדדים והכול ניהיה שחור ומטושטש מפחיד........
 

דנה^^

New member
מגנייייייייייייייב!!!!!!!!!!!!

זה מה שקרה גם לי..! רק שאני חושבת שזה נהיה שחור. אני לא הסתכלתי לצדדים. באמצע הנפילה פתחתי את העיניים וראיתי אותי במיטה, וסגרתי אותן (במהלך הנפילה). אחרי כמה זמן היא נפסקה. וכנראה אחרי זה אחרי כמה זמן נרדמתי.
 
למעלה