הצלחתי
שמעו חבר´ה הצלחתיייייייייייייי הצלחתי לחלום חלום סלול סוף סוף בהתחלה זה היה חלום רגיל כמו כול החלומות המטומטמים שלי חלמתי שאני אקס מן וולפרין זה עם הסקינים ביד בקיצור פתעום זה בא עלי סמתי לב שאני חולם למעשה לא שמתי לב לזה מהבדיקת מציאות לא עשיתי בדיקת מציאות פשוט פתאום שמתי לב שאני חולם אבל כשגיליתי את זה פתאום הכול התשתש לרגע אבל הסתדר ואז ................................................................................................ ובסוף נישיתי לעוף הצלחתי אבל פתאום כשאהיתי מעל איזה בניין נפלתי והתעוררתי זה היה בצוהוריים וזה היה נהדר איך אמרו באתר של אלון... יותר אמיתי מאמיתי. נ.ב סליחה על שגיעות הכתיב אני מכווה שתבינו אותי ביי
שמעו חבר´ה הצלחתיייייייייייייי הצלחתי לחלום חלום סלול סוף סוף בהתחלה זה היה חלום רגיל כמו כול החלומות המטומטמים שלי חלמתי שאני אקס מן וולפרין זה עם הסקינים ביד בקיצור פתעום זה בא עלי סמתי לב שאני חולם למעשה לא שמתי לב לזה מהבדיקת מציאות לא עשיתי בדיקת מציאות פשוט פתאום שמתי לב שאני חולם אבל כשגיליתי את זה פתאום הכול התשתש לרגע אבל הסתדר ואז ................................................................................................ ובסוף נישיתי לעוף הצלחתי אבל פתאום כשאהיתי מעל איזה בניין נפלתי והתעוררתי זה היה בצוהוריים וזה היה נהדר איך אמרו באתר של אלון... יותר אמיתי מאמיתי. נ.ב סליחה על שגיעות הכתיב אני מכווה שתבינו אותי ביי