הצילו! קיבלתי צו ראשון! כוסאמק! ומה עם איזה סמינר נחמד לפסח?
ס סופר חננה New member 22/3/02 #2 די עם האובססית סמינר פסח שלך!!!!!!! כל פולין!!!!! "אורן יש סמינר?" "אורן יש סמינר???" "אורן מה עם איזה סמינר בפסח??" די!!!!!!!!!!!!!
די עם האובססית סמינר פסח שלך!!!!!!! כל פולין!!!!! "אורן יש סמינר?" "אורן יש סמינר???" "אורן מה עם איזה סמינר בפסח??" די!!!!!!!!!!!!!
I Ilanlior New member 22/3/02 #3 יש דווקא סמינר אחד... בפסח ישנו אך ורק סמינר אחד של הנוער והוא בירושלים. נוער מרצ ירושלים החליט לקיים סמינר שמשלב פעילות ותכנים ערכיים. הסמינר יתקיים ב 31.3 עד ל 2.4. ב 1.4 תהיה הפגנה מרכזית שאליה יוזמנו כל חברי נוער מרצ ותנועות שמאל נוספות. אילן.
יש דווקא סמינר אחד... בפסח ישנו אך ורק סמינר אחד של הנוער והוא בירושלים. נוער מרצ ירושלים החליט לקיים סמינר שמשלב פעילות ותכנים ערכיים. הסמינר יתקיים ב 31.3 עד ל 2.4. ב 1.4 תהיה הפגנה מרכזית שאליה יוזמנו כל חברי נוער מרצ ותנועות שמאל נוספות. אילן.