הצילו!!!

הצילו!!!

היי לכולם/ן יש לי תאומים בני 3 שבועות ואני לבד.... קשה בטירופ, יש למישהו עיצות איך עוברים את התקופה הכ"כ מתישה הזאת? אני
 

אש אש

New member
../images/Emo24.gif../images/Emo85.gifראשית וואווו ../images/Emo49.gif

קחי אויר ולא בלחץ גם לגדל ארבעה אחד אחרי השני כפי שעשיתי אני זה גם לא קל:) מניחה שדאגו לך המשפחה והרשויות ויש לך בטח חיתולים אוכל והמוןןןןןןן אהבה, מה צריך יותר מזה? הירגעי, סבלנות, תהני, זה כייף בטירוף ויש לי שתי חברות בגילי שלא זכו לאושר הזה. בהצלחה מכל ה-
ונשיקות לקטנטנים
|אש.
 

ליאור30

New member
לבקש עזרה ממי שאפשר

מהורים בעיקר ואם יש לך כסף אז אולי להביא אופר כזאת שתישן אצלך ותוכל להעניק לך עזרה סביב השעון.
 

m i c h a l i

New member
מסכימה עם ליאור

האם שי מישהו מהמשפחה שיכול לעזור לכמה שעות ביום? או אולי חברה טובה או שכנה... אפילו בת של שכנה שיכולה לעזור בחלוקה בנטל כמובן תמורת תשלום כלשהו
 

אש אש

New member
כן מיכלי וליאור

חברה טובה, תעזוב את הילדים שלה ותרוץ אלייך וליאור, אנשים היום בקושי מסיימ ים את החודש חד הורית שצחחנה שאין לה אף אחד אבל תחזיק אופר סביב השעון יפה חברים אחלה עצות
אה ו....ברוכה הבאה לי
תודה התענוג שלי עוד אחזור
 

ליאור30

New member
סליחה,אש אבל הרשי לי לחלוק עליך

ראשית כל, כשאני נפרדתי מה-
המצב הכלכלי שלי היה ממש טוב. אני שעבדתי כול חיי הצלחתי לחסוך כסף לשעת מצוקה, דבר שנתן לי את הפריווילגיה לשבת שנה שלמה בבית עם התינוקי שלי בלי מקור הכנסה. דבר שני, יש חברות טובות שהן יותר ממשפחה אפילו ואני יודעת שאם חברה שלי תצטרך אותי או אני אותה אנחנו נעזוב הכול ונעזור אחת לשניה. אז-ציניות זה נחמד אבל במבחן המציאות יש עוד גורמים שכדאי לקחת בחשבון.
 

אש אש

New member
בדיוק על זה דיברתי-על מבחן המציאות

גם את השתמשת בהודעתך כרגע ב.......אם. תודה.
 

אש אש

New member
הבנת את תשובתך?

יש מציאות אחת! ועדיין לא הוכחת את שאמרת רק טענת אם...
 

אש אש

New member
אבל אני סתם נשמעת קשה,ואינך חייבת

לי כל הוכחה אני עדיין בשלי וסליה על שנשמעתי נורא
המשך שבת נעימה
 

m i c h a l i

New member
קודם כל באמת ברוכה הבאה ../images/Emo140.gif

ואחרי שבירכנו
אני יודעת על לפחות 2 חברות טובות שלי שאם הייתי מבקשת את עזרתן היו באות לעזור בשמחה לפחות עד שאכנס לשיגרה. כמובן שלא מצפים מכולם שיעזבו הכל ויבואו לעזור. גם בן משפחה יכול לעזור (במשפחה שלי לפחות) לא צריך אופר מסביב לשעון. אם אין אף אחד שיעזור אפשר להסתדר גם לבד. כמובן שזה קשה יותר אבל לא בלתי אפשרי. אם תהיה שאלה ספציפית יותר נשמח לנסות לעזור
 
אל יאוש!

גם אני מצטרפת למברכים. הבעיה הזו של יולדות במצב הזה אופיינית לא רק לחד הוריות. כשילדתי את בתי הייתי בתוך נישואין - אבל גרנו רחוק יחסית מהמשפחה והחברות שלי - אחרי שבוע- כשכולם מיצו את ההתפעלות מהתינוקת הם התאדו כל אחד לעיסוקיו, בעלי, כמובן היה עסוק עד מעל לראשו בעבודה ואני נשארתי לבד עם תינוקת צורחת. זה היה אחד הדברים הכי קשים וטראומתיים שעברתי בחיי.. כך שאם מכפילים את זה ב-2 זה בערך המצב של אגוזית!! אז חברות, מה שהיא צריכה עכשיו זה לא ויכוחים סמנטיים או סקירות כלכליות- אלא מישהו שיגיד לה איך יהיה בסדר (כן, אפילו בנט אפשר לעזור). בכלל, אני חושבת שצריך להקים ארגון מתנדבות שתפקידו יהיה לעזור לאמהות חדשות בטיפול בתינוק ובכלל יתן תמיכה נפשית ומוראלית (לחרדיות יש ארגון כזה..)
 
למעלה