אל יאוש!
גם אני מצטרפת למברכים. הבעיה הזו של יולדות במצב הזה אופיינית לא רק לחד הוריות. כשילדתי את בתי הייתי בתוך נישואין - אבל גרנו רחוק יחסית מהמשפחה והחברות שלי - אחרי שבוע- כשכולם מיצו את ההתפעלות מהתינוקת הם התאדו כל אחד לעיסוקיו, בעלי, כמובן היה עסוק עד מעל לראשו בעבודה ואני נשארתי לבד עם תינוקת צורחת. זה היה אחד הדברים הכי קשים וטראומתיים שעברתי בחיי.. כך שאם מכפילים את זה ב-2 זה בערך המצב של אגוזית!! אז חברות, מה שהיא צריכה עכשיו זה לא ויכוחים סמנטיים או סקירות כלכליות- אלא מישהו שיגיד לה איך יהיה בסדר (כן, אפילו בנט אפשר לעזור). בכלל, אני חושבת שצריך להקים ארגון מתנדבות שתפקידו יהיה לעזור לאמהות חדשות בטיפול בתינוק ובכלל יתן תמיכה נפשית ומוראלית (לחרדיות יש ארגון כזה..)