הצילו!!!!!!!!!!!!!

meny.s-17

New member
הצילו!!!!!!!!!!!!!

אני לא מצליח לכתוב יותר מארבע שורות בפורום. למה זה?
 

קורווין

New member
אין ספק שמדובר בטרגדיה בסדר גודל

בינלאומי אם לא למעלה מזה... מעולם לא שמעתי על בעיה כזו. היא עדיין נמשכת? אם כן אפנה אותך לאדם שיכול לפתור את זה. רק תן לי מייל שלך. קורווין.
 
למעלה