הצילו!!!!!!!!!!!!! אני לא מצליח לכתוב יותר מארבע שורות בפורום. למה זה?
M meny.s-17 New member 10/7/01 #1 הצילו!!!!!!!!!!!!! אני לא מצליח לכתוב יותר מארבע שורות בפורום. למה זה?
ק קורווין New member 10/7/01 #2 אין ספק שמדובר בטרגדיה בסדר גודל בינלאומי אם לא למעלה מזה... מעולם לא שמעתי על בעיה כזו. היא עדיין נמשכת? אם כן אפנה אותך לאדם שיכול לפתור את זה. רק תן לי מייל שלך. קורווין.
אין ספק שמדובר בטרגדיה בסדר גודל בינלאומי אם לא למעלה מזה... מעולם לא שמעתי על בעיה כזו. היא עדיין נמשכת? אם כן אפנה אותך לאדם שיכול לפתור את זה. רק תן לי מייל שלך. קורווין.