הצילו!! הכנסנו בטעות עוגה עם קישוט מבצק סוכר למקרר ואחרי שעתיים במקרר ראינו שהפרחים (מבצק סוכר) התחילו "לנזול" והעוגה הזיעה. מה עושים? איך אפשר לעצור את ה"נזילה" ולהחזיר את המצב לקדמותו?