הצילו!!

היויו

New member
הצילו!!

הכנסנו בטעות עוגה עם קישוט מבצק סוכר למקרר ואחרי שעתיים במקרר ראינו שהפרחים (מבצק סוכר) התחילו "לנזול" והעוגה הזיעה.
מה עושים? איך אפשר לעצור את ה"נזילה" ולהחזיר את המצב לקדמותו?
 

היויו

New member
אה, והיא צריכה להחזיק עד מחר בצהריים (חלבית)

איך אני שומר שהיא לא תתקלקל וגם לא תיהרס?
 

net the jet

New member
במזג אויר הנוכחי ממש אין צורך במקרר.

תוציאו ושימו בחדר יבש , אולי אפילו להפעיל עליה מאורר.
אולי יעזור. אם יהיה צורך לנסות לתקן צבעים עם מכחול ונזילות אם נמרחו עם מכחול לח או סמרטוט לח
 

היויו

New member
תודה.

הציעו גם למרוח עם מכחול אבקת סוכר.
זה אפקטיבי באותה מידה? (קר פה מאוד בלילה, אני חושש שאם נשאיר עם מאוורר, העוגה עוד תקפא :D)
 

net the jet

New member
אין לי מושג לגבי האבקת סוכר. את לא צריכה

מאוורר כל הלילה, רק בהתחלה שתתיבש קצת
 
למעלה