הצילו. reason + cubase
אמצע העבודה כששתי התוכנות פותוחות כל הכלים שקשורים לריזן מפסיקים להישמע. (הערוצים האחרים שלא באים מהריזן ממשיכים להישמע אז לכן אני מבין שהבעיה היא בריזן ולא בקיובייס) הדבר קורה ללא סיבה מיוחדת, פשוט באמצע העבודה. איזה בעסה. כמו שזה נראה לי, הקיובייס פשוט כאילו "מתנתקת" מהקיובייס בפתאומיות זה כל הסימפטומים, כי הערוצים מוגדרים נכון ה"out" וכו. ועובדה גם שזה פועל ופשוט "נופל" באמצע" ה"rewire" גם דלוקים. מה עוד אפשר לעשות?? תודה.....
אמצע העבודה כששתי התוכנות פותוחות כל הכלים שקשורים לריזן מפסיקים להישמע. (הערוצים האחרים שלא באים מהריזן ממשיכים להישמע אז לכן אני מבין שהבעיה היא בריזן ולא בקיובייס) הדבר קורה ללא סיבה מיוחדת, פשוט באמצע העבודה. איזה בעסה. כמו שזה נראה לי, הקיובייס פשוט כאילו "מתנתקת" מהקיובייס בפתאומיות זה כל הסימפטומים, כי הערוצים מוגדרים נכון ה"out" וכו. ועובדה גם שזה פועל ופשוט "נופל" באמצע" ה"rewire" גם דלוקים. מה עוד אפשר לעשות?? תודה.....