הצילו!!!

בייגעלי

New member
הצילו!!!../images/Emo53.gif

מישהי [אני לא יודעת איך להגדיר אותה] הייתה ממש קרובה לתת לכלב שלי בשר גולש. אני התנגדתי בכל תוקף והיא אמרה שזה ממש לא מסוכן, אין בזה תבלינים וכאלה... אני כמובן אמרתי לה שזה לא קשור וסירבתי לתת לו את הבשר. לאחר ויכוח, האש שקטה, ואני הלכתי לחדרי. מסתבר שהיא בסוף נתנה לו בשר גולש. הכלב שלי שילשל בבית, וכשהוצאתי אותו הוא פשוט הוציא מהתוכעס החמוד שלו מיץ חום
. מה לעשות??? לתת לו אורז??? תעזרו לי!!!
 

dundy

New member
הבשר היה מבושל?

אם כן, אז אני לא רואה במה הוא יכול להזיק
 

בייגעלי

New member
הוא היה מבושל

אבל אני חושבת שסוג הבשר הזה לא טוב להם או משהו... יאי מחר או מחרתיים אני אסרוק כמה תמונות שלו מהסורק של חברה שלי.. הוא פשוט מתוק
 

בנניטה

New member
ואתה קורא לעצמך הונגרי?../images/Emo8.gif

סתם... אני חושבת שבשר גולש זה פשוט קוביות בשר בקר לצלי (לעומת הגולש ההונגרי שזה בעצם מרק) ד"א, למרות שאני לא צמחונית בהגדרה (אבל בפועל די כן...) אני כאן ארבע וחצי שנים וטרם טעמתי גולש או את הנקניקים ההונגרים המפורסמים. פשוט נראה לי (וגם מריח לי) דוחה.
 

ohari

New member
אופס, לא קישרתי...../images/Emo9.gif

חשבתי שהגולש ההונגרי הוא השם של התבשיל המגעיל שלהם, לא ידעתי שכך הם מכנים את הבשר עצמו. בכל אופן, אני יכול להרגיע אותך, את לא היחידה שגרה פה ולא טעמה את ה"עילויים הגסטרונומים" של ההונגרים. גם אני לא טעמתי ולא אטעם את הגולש והנקניקים ההונגרים המפורסמים, אני צמחוני 13 שנה ולראות את הנקניקים האלה תלוים בכל מקום ממש עושה לי בחילה, אחת הסיבות שבגללן אני נמנע מללכת לשווקים פה, אבל זה קצת
 

בייגעלי

New member
ועוד משהו קטן

זה היה כעיקרון לחברה של אמא שלי... אני הייתי צימחונית חודש אבל בערך אחרי חודש היה לי חום 41, כל הגוף שלי כאב וכו'... הרופא אמר שאסור לי בתכלית האיסור להיות צימחונית כי כל דבר שיש בבשר חסר לי בגוף... [לקחתי ויטמינים, זה לא עזר] עכשיו אני אוכלת בעיקר שניצלים ולא בשר... אני ממש הייתי עצובה לדעת שאני לא יכולה להיות צימחונית...
 

Lublinrocks

New member
../images/Emo5.gif אוח

איך אני שונאת שאנשים בטוחים שהם יודעים יותר טוב ממך מה טוב לכלב שלך... ועוד לתת לו בשר כשאת אמרת בפירוש לא לתת לו? אשה חצופה. אני יכולה להעיד רק מהנסיון שלי, בערבון מוגבל... כשהכלבה שלי שלשלה הווטרינר שלנו אמר לנו לתת אורז, ואם היא לא אוכלת, להוסיף לזה חתיכות קטנות של בשר עוף מבושל היטב (ומיותר להגיד ללא עצמות...) כדי לפתות אתה לאכול. שתי בעיות: אחת, אני מקווה שזה יעבור לו ברגע שהוא "יוציא" את הבשר מהמערכת, אבל אם הוא ממשיך לשלשל - צריך להזהר מהתייבשות. ושתיים, השאלה היא אם הבשר היה מבושל או לא. בשר לא מבושל יכול להיות ממש מסוכן ממה שאני יודעת, ואם זה המקרה הייתי מתקשרת לווטרינר כמה שיותר מהר לשאול.
 

בייגעלי

New member
או קיי... עכשיו הוא הקיא ../images/Emo7.gif

אני בפאניקה.... אני אכין לו אורז תודה רבה..
 

רן 007

New member
הקאות ושילשולים

שלום
כעיקרון חשוב ללכת עם הכלב לוטרינר .. בנתיים את יכולה להכין לו אורז וקצת עוף מבושל ללא תבלינים.. אל תתני לו כמות גדולה של אוכל כדי לא לגרום לעוד הקאה.. וחשוב שכמובן יהיו לו הרבה מיים לשתות.. וכמובן לגשת איתו לוטרינר אם אפשר עוד היום .. הרבה בריאות ואין מה לדאוג זה משהו שאפשר לטפל בו.. רן
 
למעלה