הצילו!!!! מה קורה לכם ../images/Emo35.gif
זה נורא כיף לי לענות על שאלות, אבל... איך הייתם מרגישים אם מישהו היה שואל אתכם: "כן, אבל בקשר לשוטוקאן הזה שאתה לומד, אני שוב מנסה להבין, איך יכול להיות שאתה לומד על מזרון?! מה, הכסאות והשולחנות של הכיתה לא הורסים את המזרון?! זה לא הגיוני... והתשובה שלך בקשר לזה שהכסאות והשולחנות לא נחוצים לא מסתדרת לי, כי נראה לי נורא מעייף להחזיק את המחברות והסטנדים ביד. זה נראה לי חובבני. בשביל מחברת צריך שולחן. ורצוי שיהיה שולחן יציב. משובח. כמו שצריך! אלא אם כן אתם חוסכים בחומרים ואז זה לא רציני..." מרגישים מוזר, נכון? איך נתחיל להסביר לו ששוטוקאן לא לומדים עם כסאות ושולחנות כי זה לא חלק מצורת העבודה הרגילה בשוטוקאן? אז אני מצרף מסמך Word שהינו בין הראשונים שמקבל/ת כל תלמיד/ה חדש/ה אצלי, בכדי להעמיק את הידע שלו/ה בנוגע למה שהוא/היא מתחילים/ות ללמוד. תציצו בקובץ הזה ותחזרו אליי, טוב?!?! שלכם באהבה,
בן
זה נורא כיף לי לענות על שאלות, אבל... איך הייתם מרגישים אם מישהו היה שואל אתכם: "כן, אבל בקשר לשוטוקאן הזה שאתה לומד, אני שוב מנסה להבין, איך יכול להיות שאתה לומד על מזרון?! מה, הכסאות והשולחנות של הכיתה לא הורסים את המזרון?! זה לא הגיוני... והתשובה שלך בקשר לזה שהכסאות והשולחנות לא נחוצים לא מסתדרת לי, כי נראה לי נורא מעייף להחזיק את המחברות והסטנדים ביד. זה נראה לי חובבני. בשביל מחברת צריך שולחן. ורצוי שיהיה שולחן יציב. משובח. כמו שצריך! אלא אם כן אתם חוסכים בחומרים ואז זה לא רציני..." מרגישים מוזר, נכון? איך נתחיל להסביר לו ששוטוקאן לא לומדים עם כסאות ושולחנות כי זה לא חלק מצורת העבודה הרגילה בשוטוקאן? אז אני מצרף מסמך Word שהינו בין הראשונים שמקבל/ת כל תלמיד/ה חדש/ה אצלי, בכדי להעמיק את הידע שלו/ה בנוגע למה שהוא/היא מתחילים/ות ללמוד. תציצו בקובץ הזה ותחזרו אליי, טוב?!?! שלכם באהבה,