הצילו את רמות מנשה

מצב
הנושא נעול.

jcwikel

New member
הצילו את רמות מנשה

הצילו את רמות מנשה
ערב טוב, ביום רביעי תתקיים הפגנה נגד התוואי המתוכנן של קטע 18 בכביש חוצה ישראל. זהו הקטע החוצה את רמות מנשה. "הועד להצלת רמות מנשה" מציע להקים במקום מנהרה, שתקטין את הנזק שיגרם מהכביש. ההפגנה תתקיים בנחשונים - ליד "מנהלת חוצה ישראל". הפרטים המדוייקים עדיין אינם ידועים. קיום ההפגנה מותנה במזג האוויר. אני חושב שכולנו מודעים לחשיבות העניין. אני קורא לכל הפורום להצטרף. גם אם לחלקנו יש דעות קצת יותר קיצוניות לגבי סלילתו של הכביש - זה הזמן שלנו לפחות לנסות למזער את הנזק. אני אעדכן אתכם בהמשך לגבי הפרטים המדוייקים. לפרטים נוספים, ולהבעת תמיכה ניתן לפנות לועד להצלת רמות מנשה - 6288398-04 או 513673-056. ניתן גם לפנות למארגנת ההפגנה : [email protected] או אלי במסרים. בהצלחה לכולנו!
 

tzvika pick

New member
אולי זה רק אני, ואולי אני טועה

הצילו את רמות מנשה
ערב טוב, ביום רביעי תתקיים הפגנה נגד התוואי המתוכנן של קטע 18 בכביש חוצה ישראל. זהו הקטע החוצה את רמות מנשה. "הועד להצלת רמות מנשה" מציע להקים במקום מנהרה, שתקטין את הנזק שיגרם מהכביש. ההפגנה תתקיים בנחשונים - ליד "מנהלת חוצה ישראל". הפרטים המדוייקים עדיין אינם ידועים. קיום ההפגנה מותנה במזג האוויר. אני חושב שכולנו מודעים לחשיבות העניין. אני קורא לכל הפורום להצטרף. גם אם לחלקנו יש דעות קצת יותר קיצוניות לגבי סלילתו של הכביש - זה הזמן שלנו לפחות לנסות למזער את הנזק. אני אעדכן אתכם בהמשך לגבי הפרטים המדוייקים. לפרטים נוספים, ולהבעת תמיכה ניתן לפנות לועד להצלת רמות מנשה - 6288398-04 או 513673-056. ניתן גם לפנות למארגנת ההפגנה : [email protected] או אלי במסרים. בהצלחה לכולנו!
אולי זה רק אני, ואולי אני טועה
ובהחלט יכול להיות שזה רק המצב-רוח בו אני שרוי כרגע, אבל, אתה באמת חושב שזה יעזור??? כביש 6 הוא חלק מאינטרס של אנשים שהם יותר חזקים ממני, ממך, ומשנינו יחד. והאמת, הם חזקים גם יותר מכל האנשים שיבואו להפגנה, או מכל האנשים שאכפת להם. יש להם כסף חביבי. יש להם את הקשרים בממשלה. יש להם את הקומבינה ואת היכולת לעשות פה דברים אדירים עם הכסף שלי ושלך. והם משתמשים בכסף שלנו בלי לשאול את רשותנו. למה? כי יש להם את הכוח.. בקיצור, עזבו אתכם מהפגנות. באמת נראה לכם שלמישהו בדרך ארץ אכפת? במקרה הטוב, תשרפו שעתיים מהחיים ותקבלו אייטם קטן בפינה האחרונה של העיתון.
 

jcwikel

New member
אסור לשתוק

אולי זה רק אני, ואולי אני טועה
ובהחלט יכול להיות שזה רק המצב-רוח בו אני שרוי כרגע, אבל, אתה באמת חושב שזה יעזור??? כביש 6 הוא חלק מאינטרס של אנשים שהם יותר חזקים ממני, ממך, ומשנינו יחד. והאמת, הם חזקים גם יותר מכל האנשים שיבואו להפגנה, או מכל האנשים שאכפת להם. יש להם כסף חביבי. יש להם את הקשרים בממשלה. יש להם את הקומבינה ואת היכולת לעשות פה דברים אדירים עם הכסף שלי ושלך. והם משתמשים בכסף שלנו בלי לשאול את רשותנו. למה? כי יש להם את הכוח.. בקיצור, עזבו אתכם מהפגנות. באמת נראה לכם שלמישהו בדרך ארץ אכפת? במקרה הטוב, תשרפו שעתיים מהחיים ותקבלו אייטם קטן בפינה האחרונה של העיתון.
אסור לשתוק
בלי להכנס לויכוח על הנכונות של היציאה מלבנון - הכל החל מארבע נשים - ארבע אימהות שהצליחו להביא לאחד השינויים הדרמטיים ביותר במדינה. הן נלחמו נגד הצבא שהוא הגוף החזק בארץ. אני מאמין שאפשר לשנות. אני מאמין עוד יותר שאסור לשתוק
 

tzvika pick

New member
הממ..

אסור לשתוק
בלי להכנס לויכוח על הנכונות של היציאה מלבנון - הכל החל מארבע נשים - ארבע אימהות שהצליחו להביא לאחד השינויים הדרמטיים ביותר במדינה. הן נלחמו נגד הצבא שהוא הגוף החזק בארץ. אני מאמין שאפשר לשנות. אני מאמין עוד יותר שאסור לשתוק
הממ..
א. ארבע אימהות והיציאה מלבנון - כאן מדובר בנושא פוליטי גרידה. בנושא כביש 6 והזיכיון שניתו לחברת דרך-ארץ - כאן מדובר על טיפה פוליטיקה, והרבה הרבה כסף. ב. אני לא בטוח שתנועת ארבע אימהות באמת אחראית לנסיגה מלבנון. אמנם הם היו, ככל הנראה, הראשונות שניסו להעלות את הנושא לתודעה הציבורית, אבל מי אמר שהם היו אלו שהצליחו להביא לאותו שינוי דרמטי? אבל בו נעזוב כאן ובזה את הדיון על ארבע אימהות. גם כך, הדיון אינו קשור במיוחד לתחבורה ציבורית.
 
כשהוחל בסלילתו

אולי זה רק אני, ואולי אני טועה
ובהחלט יכול להיות שזה רק המצב-רוח בו אני שרוי כרגע, אבל, אתה באמת חושב שזה יעזור??? כביש 6 הוא חלק מאינטרס של אנשים שהם יותר חזקים ממני, ממך, ומשנינו יחד. והאמת, הם חזקים גם יותר מכל האנשים שיבואו להפגנה, או מכל האנשים שאכפת להם. יש להם כסף חביבי. יש להם את הקשרים בממשלה. יש להם את הקומבינה ואת היכולת לעשות פה דברים אדירים עם הכסף שלי ושלך. והם משתמשים בכסף שלנו בלי לשאול את רשותנו. למה? כי יש להם את הכוח.. בקיצור, עזבו אתכם מהפגנות. באמת נראה לכם שלמישהו בדרך ארץ אכפת? במקרה הטוב, תשרפו שעתיים מהחיים ותקבלו אייטם קטן בפינה האחרונה של העיתון.
כשהוחל בסלילתו
אנשים טפסו על העצים ביער בן שמן והיו מוכנים להדרס ע"י דחפורים וזה לא עזר אז למה אתה חושב שעם כל הכבוד הפגנה תעזור????
 
לצערי הרב, אתה צודק ניר

כשהוחל בסלילתו
אנשים טפסו על העצים ביער בן שמן והיו מוכנים להדרס ע"י דחפורים וזה לא עזר אז למה אתה חושב שעם כל הכבוד הפגנה תעזור????
לצערי הרב, אתה צודק ניר
אבל אסור להתייאש
 
מה התוואי המתוכנן לחוצה ישראל

הצילו את רמות מנשה
ערב טוב, ביום רביעי תתקיים הפגנה נגד התוואי המתוכנן של קטע 18 בכביש חוצה ישראל. זהו הקטע החוצה את רמות מנשה. "הועד להצלת רמות מנשה" מציע להקים במקום מנהרה, שתקטין את הנזק שיגרם מהכביש. ההפגנה תתקיים בנחשונים - ליד "מנהלת חוצה ישראל". הפרטים המדוייקים עדיין אינם ידועים. קיום ההפגנה מותנה במזג האוויר. אני חושב שכולנו מודעים לחשיבות העניין. אני קורא לכל הפורום להצטרף. גם אם לחלקנו יש דעות קצת יותר קיצוניות לגבי סלילתו של הכביש - זה הזמן שלנו לפחות לנסות למזער את הנזק. אני אעדכן אתכם בהמשך לגבי הפרטים המדוייקים. לפרטים נוספים, ולהבעת תמיכה ניתן לפנות לועד להצלת רמות מנשה - 6288398-04 או 513673-056. ניתן גם לפנות למארגנת ההפגנה : [email protected] או אלי במסרים. בהצלחה לכולנו!
מה התוואי המתוכנן לחוצה ישראל
בהרי מנשה, אני ממש שונאת את הפרוייקט הזה שהורס לנו את המדינה, או יותר נכון ארץ ישראל, פוצעים את יופיה של הארץ, זה יהיה בכי לדורות כל הכביש הזה. הרי מנשה זה אחד המקומות היפים ביותר בארץ.
 
חוצפה לקרוא לדבר הזה "דרך ארץ"!!

מה התוואי המתוכנן לחוצה ישראל
בהרי מנשה, אני ממש שונאת את הפרוייקט הזה שהורס לנו את המדינה, או יותר נכון ארץ ישראל, פוצעים את יופיה של הארץ, זה יהיה בכי לדורות כל הכביש הזה. הרי מנשה זה אחד המקומות היפים ביותר בארץ.
חוצפה לקרוא לדבר הזה "דרך ארץ"!!
יש למדינה עוד הרבה מה ללמוד בתחום של פרוייקטים שהיא באמת צריכה... לגבי ההתלבטות אם להפגין או להכנס לפעילות אחרת: מי שמשוכנע בצדקתו בנושא כאוב כזה צריך להביא בחשבון שצפויים קשיים בשכנוע בעלי הכוח בסוגייה ואולי לא יצליח להשפיע ולהביא התוצאות הרצויות, אבל מצפונו והאמת הפנימית שלו מכריחים אותו לפחות לנסות...
 
שטיפלמן צודק מיליון אחוז ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif|

חוצפה לקרוא לדבר הזה "דרך ארץ"!!
יש למדינה עוד הרבה מה ללמוד בתחום של פרוייקטים שהיא באמת צריכה... לגבי ההתלבטות אם להפגין או להכנס לפעילות אחרת: מי שמשוכנע בצדקתו בנושא כאוב כזה צריך להביא בחשבון שצפויים קשיים בשכנוע בעלי הכוח בסוגייה ואולי לא יצליח להשפיע ולהביא התוצאות הרצויות, אבל מצפונו והאמת הפנימית שלו מכריחים אותו לפחות לנסות...
שטיפלמן צודק מיליון אחוז
|
 

טוארג

New member
הצילו את יפה נוף בירושלים

הצילו את רמות מנשה
ערב טוב, ביום רביעי תתקיים הפגנה נגד התוואי המתוכנן של קטע 18 בכביש חוצה ישראל. זהו הקטע החוצה את רמות מנשה. "הועד להצלת רמות מנשה" מציע להקים במקום מנהרה, שתקטין את הנזק שיגרם מהכביש. ההפגנה תתקיים בנחשונים - ליד "מנהלת חוצה ישראל". הפרטים המדוייקים עדיין אינם ידועים. קיום ההפגנה מותנה במזג האוויר. אני חושב שכולנו מודעים לחשיבות העניין. אני קורא לכל הפורום להצטרף. גם אם לחלקנו יש דעות קצת יותר קיצוניות לגבי סלילתו של הכביש - זה הזמן שלנו לפחות לנסות למזער את הנזק. אני אעדכן אתכם בהמשך לגבי הפרטים המדוייקים. לפרטים נוספים, ולהבעת תמיכה ניתן לפנות לועד להצלת רמות מנשה - 6288398-04 או 513673-056. ניתן גם לפנות למארגנת ההפגנה : [email protected] או אלי במסרים. בהצלחה לכולנו!
הצילו את יפה נוף בירושלים
(וחפשו את ההודעה שהעליתי בנושא בארכיון)
 

omer landau

New member
../images/Emo26.gif

הצילו את רמות מנשה
ערב טוב, ביום רביעי תתקיים הפגנה נגד התוואי המתוכנן של קטע 18 בכביש חוצה ישראל. זהו הקטע החוצה את רמות מנשה. "הועד להצלת רמות מנשה" מציע להקים במקום מנהרה, שתקטין את הנזק שיגרם מהכביש. ההפגנה תתקיים בנחשונים - ליד "מנהלת חוצה ישראל". הפרטים המדוייקים עדיין אינם ידועים. קיום ההפגנה מותנה במזג האוויר. אני חושב שכולנו מודעים לחשיבות העניין. אני קורא לכל הפורום להצטרף. גם אם לחלקנו יש דעות קצת יותר קיצוניות לגבי סלילתו של הכביש - זה הזמן שלנו לפחות לנסות למזער את הנזק. אני אעדכן אתכם בהמשך לגבי הפרטים המדוייקים. לפרטים נוספים, ולהבעת תמיכה ניתן לפנות לועד להצלת רמות מנשה - 6288398-04 או 513673-056. ניתן גם לפנות למארגנת ההפגנה : [email protected] או אלי במסרים. בהצלחה לכולנו!

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2856122,00.html
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה