הצילו את מד"א

urizv

New member
מה חדש?

מד"א בבעיות לא מהיום. וכבר כתבתי שמד"א צריכה לקבל תקציב כמו כל שרותי הבריאות ושרותי החרום האחרים.
 

berrale

New member
על זה ייאמר

אם אין אני לי - מי לי ?! לעניין זה מעניין לקרוא תכתובותיו (המופצות בתפוצת תחנות מד"א) של יו"ר הועד הפועל. האמת שטרם קראתי את הכתבה, אולם מעט קשה לי להבין את הקיצוניות או מצבי הרוח במד"א: עד לא מזמן היתה תקופת פריחה חסרת תקדים: מלגות שכ"ל לעובדים, ק"מ כמעט בלתי מוגבל לנסיעות מנהלה, טכנולוגיה לווינית (מיחשוב נט"נים). לפתע, ללא כל הודעה מוקדמת: הפסקת מלגות, מחסור בתרופות וציוד רפואי, ועוד. ולמי הפתרונים ?
 
למעלה