על זה ייאמר
אם אין אני לי - מי לי ?! לעניין זה מעניין לקרוא תכתובותיו (המופצות בתפוצת תחנות מד"א) של יו"ר הועד הפועל. האמת שטרם קראתי את הכתבה, אולם מעט קשה לי להבין את הקיצוניות או מצבי הרוח במד"א: עד לא מזמן היתה תקופת פריחה חסרת תקדים: מלגות שכ"ל לעובדים, ק"מ כמעט בלתי מוגבל לנסיעות מנהלה, טכנולוגיה לווינית (מיחשוב נט"נים). לפתע, ללא כל הודעה מוקדמת: הפסקת מלגות, מחסור בתרופות וציוד רפואי, ועוד. ולמי הפתרונים ?