הצילו אני לא מתפקדת...

תושתוש22

New member
הצילו אני לא מתפקדת...

שבוע 8, אני מרגישה על הפנים, בחילה נוראית וכאבי ראש. אני בעבודה ולא יכולה לעשות שום דבר, אני לא יכולה לעבוד בצורה כזו. מה עושים?
 
או שתוציאי לך כמה ימי מחלה

אבל כדאי לשמור אותם לאחר כך כשכבר יהיה ממש קשה או שהולכים לשירותים לנוח קצת (שמים את השעון המעורר בפלאפון) או שפשוט יוצאים לעשות סיבוב קצר או שפשוט ממשיכים לסבול.... בהצלחה- זה אמור לעבור בשלב מסויים ומזל טוב כמובן!
 

לילך87

New member
קראתי גם מאמר שהבחילות לפעמים

נובעות מחוסר נוזלים אז אולי לשתות קצת יותר ועדיף מים אגב גם אני לא האמנתי אבל זה משתפר עם הזמן עוד כמה שבועות תרגישי יותר טוב
 
זה ישתפר עוד מעט...

אני עברתי עכשיו שבועיים איומים ממש, שירדתי בהם קילו וחצי (ואין לי בדיוק ממה לרדת...) בעבודה עשיתי הכל לאט, הסברתי לכולם שיש לי כנראה וירוס (שבוע 7, אין לי עניין לספר) ומאתמול המצב התחיל להשתפר, אני כבר יומיים לא מקיאה, ומתחילה להתאושש. מאחלת גם לך שיעבור מהר, זה לא חייב להימשך עד סוף השליש הראשון. גם האחות בקופ"ח אמרה לי שאם המצב הוא ממש קשה אז זה בדר"כ לא נמשך יותר מכמה ימים.
 

mykuki

New member
../images/Emo140.gif הי! אני בדיוק במצבך וכרגע רע

לי ואני בעבודה. אבל מה שמציל אותי באמת זה הדבר הבא: קניתי בבית מרקחת את תרופה הומיאופטית בשם "גרבידול" שכוללת ג'ינג'יר וB6. את צריכה לאכול, לפחות להשתדל, משהו רציני ולשתות כוס מלאה של מים עם 2 כמוסות. עדיף יש כשאת קמה מהמיטה. זה לא זול - 60 כמוסות 80 ש"ח אבל באמת משנה חיים. בלי תרופה זו היתי רק שוכבת ומקיאה, כך אני לפחות מתפקדת עם קצת בחילות. בהצלחה!
 
גם לי זה עוזר

ואגב, ג'ינג'ר איננו תרופה הומאופתית אלא צמח מרפא
 

מאמולה

New member
מנסיון תתחילי לשתות סודה

מאוד עוזר, הייתי כמוך לא מתפקדת, מאז שגליתי את הסודה (קרה כמובן), זה עוזר מאוד. בהצלחה!!!
 

yafit7

New member
הייתי במצב שלך בדיוק

ועזבתי את העבודה בשבוע 7. המשרה הזו לא היתה חשובה לי כ"כ לשמור עליה, אז החלטתי לעזוב. ממש הייתי על הפנים. עד עכשיו אני לא עובדת (שבוע 12) ובקושי יוצאת מהבית כי אני ממש מרגישה חולה... אם את יכולה להרשות לעצמך כלכלית- קחי לך כמה ימי חופש ותראי האם הרגשתך משתפרת ואז תחזרי. הטיפים שלי להעברת בחילות: קרטיבים, סוכריות מציצה, פתי-בר. ושל אחרות שלי לא עזרו: גרבידול, מיצי פירות (אשכוליות ורימונים), תפוח ירוק חמוץ.
 
ליפית - ניסית לחפש עבודה?../images/Emo13.gif

היי יפית, גם אני סובלת מבחילות נוראיות וגם החלטתי לעזוב את העבודה. עבדתי בחברת מזון, וכל הזמן היו ריחות של אוכל. בנוסף הבחילות עדיין ממשיכות ועוצמתם גדלה. החלטתי עכשיו לחפש עבודה במשרה חלקית, לא מלאה. בהתחשב במצב נראה לי שזה הכי כדאי. האם ניסית לחפש עבודה? האם יש סיכוי בכלל לאישה בהריון למצוא?
 
אני במצב דומה

לא בדיוק אבל בערך... עזבתי את עבודתי הלחוצה, משום שהייתה לי הרגשה שהלחץ בעבודה לא יאפשר לי להיכנס להריון. ואכן, לפני העזיבה ניסינו להיכנס להריון 7 חודשים. ברגע שעזבץי, נכנסתי להריון תוך שבועיים. עד עכשיו, שבוע 11, אני סובלת מבחילות ומעייפות. אני תוהה איך הייתי מתמודדת עם זה אילו הייתי עובדת. נראה לי שתוך שבועיים הייתי גומרת את כל ימי המחלה שלי... ממש למחרת שעזבתי, מצאתי עבודה בתחום שלי אבל שאפשר לעשות אותה בבית. העבודה הזאת הרבה פחות מאתגרת ממה שאני רגילה, ואני תוהה אם לחפש עבודה אחרת, כשכל מה שנשאר לי זה חצי שנה...
 
מניסיוני

יש הרבה עצות , חלק עזרו לי וחלק ממש לא... תנסי את כולן ותראי מה יעזור לך. אני לא תפקדתי אז פשוט נחתי וזהו. למה לבכוח? אם קשה לגוף אז נחים! וחוץ מזה , אני הפסקתי עם הברזל ומייד המצב שלי השתפר פלאים. אולי תחליפי ברזל או תפסיקי לבנתיים לקחת אם את לוקחת. בהצלחה!!!
 
למעלה