הצ'ט...

לנצח1

New member
הצ'ט...

אוקיי זה מזה לא נחמד לעבור את המוות כדי להכנס לצ'ט ואז לגלות שאין שם אף אחד!!!!
בואו!@!! תכנסו בהמונכם!!! *בבקשה??* אני שם מחכה (בתקווה שהמחשב לא יסגר..) תבואו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ומנהלות יקרות- תמחקו את ההודעה מחר או משהו כי כי אני באמת רוצה שיכנסו עכשיו אנשים!!!!! גם אתן!!!!
 
נצל"ש זוכרים שהייתה השוואה בין באפי

לסמולוויל? אם לא תחפשו בארכיון... אז נחשו איך העונה השנייה של סמולוויל נגמרה?
סוף עונה 2 של סמולוויל איך עונה 2 של באפי נגמרה? באפי ברחה מהעיר אחרי שהיא פוצצה את בי"ס. איך העונה ה-2 של סמולוויל נגמרת? קלארק עוזב את העיר(בצורה קצת יותר אלגנטית מבאפי- סטייל התינוקות על האופנועים בפרסומת born to be dry) אחרי שהוא פוצץ את המרתף שלו וחצי עיר...עם טבעת של קריפטונייט אדום על ידו...(when he was bad?) צירוף מקרים? i think not אז זהו, סתם רציתי לשתף אתכם במשהו שקלטתי
ואני לא אתפלא אם בפרק תחילת עונה שלישית קלארק יהיה במטרופוליס(ההשוואה של באפי ללוס אנג'לס) וכמובן יעזור בפשע שם(באפי ירדה לגהנום נלחמה בכמה שדים, קיבלה את הזהות שלה מחדש) שכמובן קלארק יזרוק את הטבעת לעזאזל ויגבש לעצמו את הזהות הסופרמן שלו, ויחזור לסמולוויל ישפוך את זהותו האמיתית ללנה והם יחיו באושר ובעושר עד שיום אחד הוא יפגוש את לויס ליין וזה סיפור אחר לגמרי... וידעתם שרוזוול מגיע לערוץ 3?(בלי קשר, פשוט מתלהבת)
 
תיקון טעות בהשוואה- הסיום

הזכיר לי צירוף של סיום עונה 2 ו3 של באפי(כשהיא עזבה את העיר בעונה 2 ובעונה 3 פוצצה את בי"ס)
 
ועוד משהו ששכחתי../images/Emo58.gif2 סמולוויל

קלואי- שהופכת להיות רעה, ועוברת לצד של ליונל לותר- פיית לצד ראש העיר...הממ...
 
למעלה