בשעה טובה ומוצלחת ../images/Emo70.gif
כן, עכשיו ההמתנה. במהלכה נראה ששום דבר לא זז וששום דבר גם לא יקרה אף פעם, אבל בסוף זה יקרה - בשנת 2005 את כנראה תהיי אמא. הלוואי! ובינתיים, בהצלחה במבדקים ובכל הסידורים. אם את צריכה עצות או לשאול שאלות, את מוזמנת לשאול כאן או במסרים.