הצטרפתי

ofrar

New member
הצטרפתי

שלום לכולם היום הצטרפתי אליכם באופן רשמי. חתמתי על החוזה עם העמותה וסוף סוף קפצתי למים העמוקים...... התחושה היא מוזרה.... קצת שמחה, קצת חשש, הרבה בלבול. ומה עכשו..... המתנה.
 

Zugit

New member
בשעה טובה ומוצלחת ../images/Emo70.gif

כן, עכשיו ההמתנה. במהלכה נראה ששום דבר לא זז וששום דבר גם לא יקרה אף פעם, אבל בסוף זה יקרה - בשנת 2005 את כנראה תהיי אמא. הלוואי! ובינתיים, בהצלחה במבדקים ובכל הסידורים. אם את צריכה עצות או לשאול שאלות, את מוזמנת לשאול כאן או במסרים.
 

English

New member
שיהיה במזל ובהרבה סבלנות.

זהו, ההריון התחיל. שיעבור בקלות ובלי עיכובים.
 

דיאנה*

New member
ברוכה הבאה למשפחה../images/Emo140.gif

שמחים לקבל אותך לחבורה שלנו. מאחלת לך המתנה קצרה ככל הניתן ללא עיכובים וסיבוכים
אשר לתחושה המוזרה ולערבוב השמחה עם חשש ובלבול - ככה זה בהריון. שיעבור חלק
 

תוליקה

New member
ברוכה הבאה

מרגע החתימה את למעשה בהריון, והתייחסי כך לעצמך כי אוטוטו את הופכת לאם. ההמתנה קשה ומתישה אך יחד עם זאת זוהי תקופה של תקווה של התחדשות נצלי את התקופה הזאת לעשות את כל הדברים שעוד מעט יהיו בלתי אפשריים לעשיה וכמובן את מוזמנת לפנות במסרים
 
למעלה