הצטרפתי
הצטרפתי
שלום לכולם אני עוקב אחרי הפורום המעניין הזה כבר יותר משנה, והחלטתי להצטרף אליכם. קצת על עצמי - בן 34 גר ביקנעם, בגיל 10 הודעתי לסביבה שלי שאהיה נהג אוטובוס וב-24/10/1994 התחלתי לעבוד באגד כנהג. טור ראשון עם מכונה 13342 (מרצדס 0303 מוגמר) שעה 1005 בת גלים-בת גלים דרך הדר, תל חנן וגבעת נשר. בסוף 1999 הרגשתי שמיציתי ושיניתי כיוון. תחביב ישן שלי הוא דגמים חשמליים לרכבות ומכאן החיבור לרכבות אמיתיות הוא קצר. לכבוד הצטרפותי אני מגיש לכם ידיעה שהתפרסמה במקומון "רצוי ומצוי" (כל הפרטים בקובץ המצורף - לטובת הארכיונאים הרבים שכאן). מקווה שתיהנו ממני כמו שלי כיף לקרוא את הפורום.
הצטרפתי
שלום לכולם אני עוקב אחרי הפורום המעניין הזה כבר יותר משנה, והחלטתי להצטרף אליכם. קצת על עצמי - בן 34 גר ביקנעם, בגיל 10 הודעתי לסביבה שלי שאהיה נהג אוטובוס וב-24/10/1994 התחלתי לעבוד באגד כנהג. טור ראשון עם מכונה 13342 (מרצדס 0303 מוגמר) שעה 1005 בת גלים-בת גלים דרך הדר, תל חנן וגבעת נשר. בסוף 1999 הרגשתי שמיציתי ושיניתי כיוון. תחביב ישן שלי הוא דגמים חשמליים לרכבות ומכאן החיבור לרכבות אמיתיות הוא קצר. לכבוד הצטרפותי אני מגיש לכם ידיעה שהתפרסמה במקומון "רצוי ומצוי" (כל הפרטים בקובץ המצורף - לטובת הארכיונאים הרבים שכאן). מקווה שתיהנו ממני כמו שלי כיף לקרוא את הפורום.