הצטרפתי

מצב
הנושא נעול.

ח כהן

New member
הצטרפתי

הצטרפתי
שלום לכולם אני עוקב אחרי הפורום המעניין הזה כבר יותר משנה, והחלטתי להצטרף אליכם. קצת על עצמי - בן 34 גר ביקנעם, בגיל 10 הודעתי לסביבה שלי שאהיה נהג אוטובוס וב-24/10/1994 התחלתי לעבוד באגד כנהג. טור ראשון עם מכונה 13342 (מרצדס 0303 מוגמר) שעה 1005 בת גלים-בת גלים דרך הדר, תל חנן וגבעת נשר. בסוף 1999 הרגשתי שמיציתי ושיניתי כיוון. תחביב ישן שלי הוא דגמים חשמליים לרכבות ומכאן החיבור לרכבות אמיתיות הוא קצר. לכבוד הצטרפותי אני מגיש לכם ידיעה שהתפרסמה במקומון "רצוי ומצוי" (כל הפרטים בקובץ המצורף - לטובת הארכיונאים הרבים שכאן). מקווה שתיהנו ממני כמו שלי כיף לקרוא את הפורום.
 

ח כהן

New member
פעם ראשונה - אתם יודעים....התמונה

הצטרפתי
שלום לכולם אני עוקב אחרי הפורום המעניין הזה כבר יותר משנה, והחלטתי להצטרף אליכם. קצת על עצמי - בן 34 גר ביקנעם, בגיל 10 הודעתי לסביבה שלי שאהיה נהג אוטובוס וב-24/10/1994 התחלתי לעבוד באגד כנהג. טור ראשון עם מכונה 13342 (מרצדס 0303 מוגמר) שעה 1005 בת גלים-בת גלים דרך הדר, תל חנן וגבעת נשר. בסוף 1999 הרגשתי שמיציתי ושיניתי כיוון. תחביב ישן שלי הוא דגמים חשמליים לרכבות ומכאן החיבור לרכבות אמיתיות הוא קצר. לכבוד הצטרפותי אני מגיש לכם ידיעה שהתפרסמה במקומון "רצוי ומצוי" (כל הפרטים בקובץ המצורף - לטובת הארכיונאים הרבים שכאן). מקווה שתיהנו ממני כמו שלי כיף לקרוא את הפורום.
פעם ראשונה - אתם יודעים....התמונה
 

ח כהן

New member
תודה וברוך הנמצא

ברוך הבא לקהילה
ובקשר לצילום שהעלית [מהיכן זה לקוח ?] תמיד אני טוען שיש רצוי ויש מצוי...
תודה וברוך הנמצא
הצילום הוא מתוך מקומון לקרית טבעון יקנעם והסביבה בשם "רצוי ומצוי" מיום ו' האחרון.
 
ברוך הבא ../images/Emo140.gif

הצטרפתי
שלום לכולם אני עוקב אחרי הפורום המעניין הזה כבר יותר משנה, והחלטתי להצטרף אליכם. קצת על עצמי - בן 34 גר ביקנעם, בגיל 10 הודעתי לסביבה שלי שאהיה נהג אוטובוס וב-24/10/1994 התחלתי לעבוד באגד כנהג. טור ראשון עם מכונה 13342 (מרצדס 0303 מוגמר) שעה 1005 בת גלים-בת גלים דרך הדר, תל חנן וגבעת נשר. בסוף 1999 הרגשתי שמיציתי ושיניתי כיוון. תחביב ישן שלי הוא דגמים חשמליים לרכבות ומכאן החיבור לרכבות אמיתיות הוא קצר. לכבוד הצטרפותי אני מגיש לכם ידיעה שהתפרסמה במקומון "רצוי ומצוי" (כל הפרטים בקובץ המצורף - לטובת הארכיונאים הרבים שכאן). מקווה שתיהנו ממני כמו שלי כיף לקרוא את הפורום.
ברוך הבא

גם אני ילידת יוקנעם ובגיל 5 הכרזתי שאני אהיה נהגת האוטובוס הראשונה, אבל כאן זה נגמר כיום אני לא נוהגת אפילו על קורקינט
 
13342 = 50-815-80 כמובן !!!!!!!!!!!

הצטרפתי
שלום לכולם אני עוקב אחרי הפורום המעניין הזה כבר יותר משנה, והחלטתי להצטרף אליכם. קצת על עצמי - בן 34 גר ביקנעם, בגיל 10 הודעתי לסביבה שלי שאהיה נהג אוטובוס וב-24/10/1994 התחלתי לעבוד באגד כנהג. טור ראשון עם מכונה 13342 (מרצדס 0303 מוגמר) שעה 1005 בת גלים-בת גלים דרך הדר, תל חנן וגבעת נשר. בסוף 1999 הרגשתי שמיציתי ושיניתי כיוון. תחביב ישן שלי הוא דגמים חשמליים לרכבות ומכאן החיבור לרכבות אמיתיות הוא קצר. לכבוד הצטרפותי אני מגיש לכם ידיעה שהתפרסמה במקומון "רצוי ומצוי" (כל הפרטים בקובץ המצורף - לטובת הארכיונאים הרבים שכאן). מקווה שתיהנו ממני כמו שלי כיף לקרוא את הפורום.
13342 = 50-815-80 כמובן !!!!!!!!!!!
 
רק תבקש: אפילו את מס' השלדה של

איתך אני לא מתווכח
בהעתקי כרטיסי העבודה שיש לי רשומים רק מספרים פנימיים. 13342 זה בטוח - לגבי הרישוי - מה שתגיד! אהבתי את השיפצור.
רק תבקש: אפילו את מס' השלדה של
האוטו הזה יש לי: ומס' השלדה המדוייק של 50-815-80 - האוטו שלך הינו: 301.265.13.023549 כמובן ! היה אוטו מוצלח הממזר הזה, הא ?
 

אורי404

New member
ברוכים הבאים.

הצטרפתי
שלום לכולם אני עוקב אחרי הפורום המעניין הזה כבר יותר משנה, והחלטתי להצטרף אליכם. קצת על עצמי - בן 34 גר ביקנעם, בגיל 10 הודעתי לסביבה שלי שאהיה נהג אוטובוס וב-24/10/1994 התחלתי לעבוד באגד כנהג. טור ראשון עם מכונה 13342 (מרצדס 0303 מוגמר) שעה 1005 בת גלים-בת גלים דרך הדר, תל חנן וגבעת נשר. בסוף 1999 הרגשתי שמיציתי ושיניתי כיוון. תחביב ישן שלי הוא דגמים חשמליים לרכבות ומכאן החיבור לרכבות אמיתיות הוא קצר. לכבוד הצטרפותי אני מגיש לכם ידיעה שהתפרסמה במקומון "רצוי ומצוי" (כל הפרטים בקובץ המצורף - לטובת הארכיונאים הרבים שכאן). מקווה שתיהנו ממני כמו שלי כיף לקרוא את הפורום.
ברוכים הבאים.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
../images/Emo24.gif ברוך הבא!

הצטרפתי
שלום לכולם אני עוקב אחרי הפורום המעניין הזה כבר יותר משנה, והחלטתי להצטרף אליכם. קצת על עצמי - בן 34 גר ביקנעם, בגיל 10 הודעתי לסביבה שלי שאהיה נהג אוטובוס וב-24/10/1994 התחלתי לעבוד באגד כנהג. טור ראשון עם מכונה 13342 (מרצדס 0303 מוגמר) שעה 1005 בת גלים-בת גלים דרך הדר, תל חנן וגבעת נשר. בסוף 1999 הרגשתי שמיציתי ושיניתי כיוון. תחביב ישן שלי הוא דגמים חשמליים לרכבות ומכאן החיבור לרכבות אמיתיות הוא קצר. לכבוד הצטרפותי אני מגיש לכם ידיעה שהתפרסמה במקומון "רצוי ומצוי" (כל הפרטים בקובץ המצורף - לטובת הארכיונאים הרבים שכאן). מקווה שתיהנו ממני כמו שלי כיף לקרוא את הפורום.
ברוך הבא!
בעצם איזה "הבא"? אתה פה כבר שנה שלמה יושב בשושו...
 

fireman

New member
ברוכים המצטרפים../images/Emo70.gif

הצטרפתי
שלום לכולם אני עוקב אחרי הפורום המעניין הזה כבר יותר משנה, והחלטתי להצטרף אליכם. קצת על עצמי - בן 34 גר ביקנעם, בגיל 10 הודעתי לסביבה שלי שאהיה נהג אוטובוס וב-24/10/1994 התחלתי לעבוד באגד כנהג. טור ראשון עם מכונה 13342 (מרצדס 0303 מוגמר) שעה 1005 בת גלים-בת גלים דרך הדר, תל חנן וגבעת נשר. בסוף 1999 הרגשתי שמיציתי ושיניתי כיוון. תחביב ישן שלי הוא דגמים חשמליים לרכבות ומכאן החיבור לרכבות אמיתיות הוא קצר. לכבוד הצטרפותי אני מגיש לכם ידיעה שהתפרסמה במקומון "רצוי ומצוי" (כל הפרטים בקובץ המצורף - לטובת הארכיונאים הרבים שכאן). מקווה שתיהנו ממני כמו שלי כיף לקרוא את הפורום.
ברוכים המצטרפים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה