הצטרפות לפורום

דודאית

New member
הצטרפות לפורום

שלום לכולם ! סוף סוף אני שמחה להצטרף למכובדי פורום זה, רקדתי רבות בצעירותי ולאחר הפסקה ארוכה חזרתי בשנה האחרונה אל רחבת הריקודים.... מזה זמן רב אני קוראת פסיבית של פורום זה, סוף סוף התחברתי "לציויליזציה".... והנה אני אפילו מרשה לעצמי להעלות שאלה, מישהוא מכיר את מחול עובדיה? יודע לומר לי אם זהו ריקוד זוגות או מעגלים? מהם הצעדים? את המוסיקה אני מכירה (אבי היקר מפזם לי אותה...) רק שהוא לא זוכר שום פרט אחר כך שאודה לכל מי שיכול לספק לי אינפורמציה בנידון בתודה מראש
 

avigal23

New member
שלום דודאית!!!!../images/Emo24.gif../images/Emo25.gif

ברוכה הבאה!! אז הנה פרטים לשאלה שלך: מחול עובדיה-מעגל-ירדנה כהן משנת 1979 את הריקוד כמו שאת יודעת בוודאי איני יודעת אז את הצעדים אני לא יכולה לתת לך
... ושוב ברוכה הבאה לפורום!!! להתראות ביום שני...
 
כל הכבוד אביגל על המידע!

רק תיקון קל, צורת הריקוד- שורות, השנה -1944, לחן/עובדיה, ריקוד זה נוצר כחלק ממסכתות החג שירדנה יצרה,והוא נקלט והפך עד מהרה לריקוד עם.
 

aries4

New member
שימוש במונחים

תיקון קל אולי? כשמספר רוקדים אוחזים יד במעגל הם נקראים שורה ? כשרוקדים סיגל בשורות חזיתיות זה נקרא גוש ? אביגייל ? ליאורה?
 
אריס, כן ,ריקודי שורות,

ריקודי דבקה,:ד.לאדמה, ד.הלל כן לזאת הכוונה. ריקוד בפיזור או בגושים כמו סיגל, קטשופ, (מה שקהל הרוקדים קורא להם בטעות "שורות")
 
ליאורה - האם יש הבחנה בין טור

לשורה? "שורה" - כשכל הקבוצה פונה לחזית ו "טור" - כשעומדים איש מאחורי חברו כמו בדבקה. האם זה נכון? יענקלה.
 
יענקלה, לפי המילון זה היינו אך

שורה: "טור, מערכת דברים ערוכים זה על יד זה, או זה אחרי זה." טור: "1. שורה של דברים(או אנשים)הערוכים בקו ישר,2. עמודה, קבוצת שורות קצרות זו ליד זו.".
 
אגב, לפי מילון המונחים שלנו

קיימת רק צורת קבוצה אחת והיא שורה לאחר מכן רצוי לציין את העמידה. שורה עורפית: (טור) זה אחרי זה שורה חזית: פנים לחזית, זה ליד זה.
 
לדודאית ברוכה הבאה לפורום. הריקוד

מחול עובדיה לא הצליח בחוגי הרוקדים בארץ,הוא לא יפה גם בעיני ובעיני רוקדים רבים. כידוע הוא ריקוד ישן מאד ולא מקובל לרקוד אותו אפילו בהרקדות הנוסטלגיה. יש הרבה ריקודים שיפים יותר ממנו.זאת דעתי האישית. לי בכל מקרה יש את רישום צעדי הריקוד ואם תרצי ארשום לך אותו במסר אישי.
 

דודאית

New member
מחול עובדיה

תודה לאביגל, לליאורה סלוצקי, ולכרמל עזרא על האינפורמציה, אשמח לקבל את רישום הצעדים במסר האישי.
 
לדודאית שלום.אם יש לך פקס יהיה לי

קל יותר להעביר לך ואם לא אז אעביר לך במסר אישי כשאהיה פנוי ליד המחשב.
 

בת תימן

New member
לעזרא כרמל שלום!

לפני זמן מה פניתי לחברי הפורום וביקשתי עזרה בהשגת רישום הצעדים ל"דבקה כיף" עדה יעצה לי לפנות לארגון המדריכים. שלחתי להם פקס עם הבקשה אבל כלום לא קרה מאז. אולי אתה תוכל לעזור לי? יש לך אולי גם את הצעדים של "דבקה כיף"? תודה!
 

revgola

New member
רישום ריקודים

שלום לכל הפונים לבקשות רישום צעדי ריקודים, אני פניתי בבקשה ליום טוב אוחיון כשאתר "מרקיד" חודש, שיכיל רישום צעדים של כל הריקודים, כדי שיהיה לנו מקום אחד מרכזי בו נוכל להשיג את החומר שאנו חפצים בו. יום טוב הבטיח לשאול את יו"ר ארגון המדריכים והיוצרים לריקודי עם (רוני סימן-טוב), ואכן לאחר זמן מה, כששאלתי אותו שוב מה קורה עם זה, הוא אמר לי שעובדים על זה. אני וחברים נוספים מצפים לזאת, מקווה שהדבר יתרחש בקרוב. אולי יום טוב יוכל לעדכן אותנו בפרטים נוספים. רויטל
 

בת תימן

New member
לרויטל

כל הכבוד לך ותודה על היזמה המבורכת, אבל נראה לי שעד שזה יצא אל הפועל יקח עוד זמן, ואני מעוניינת ללמוד את הריקוד כבר עכשיו... אז אם מישהו מחברי הפורום יכול בכל זאת להעביר אלי את רישום הצעדים של "דבקה כיף" אשמח מאד.
 
לדודאית, איני יודעת אם קבלת את

הרישום, בכל אופן הרי רשום מחול עובדיה לשימושך ולשימוש אחרים מחול עובדיה צורת קבוצה: שורה חזית; אחיזה רגילה מבנה הריקוד: 3 בתים, בכל בית 2 חלקים(חלק א' פיזמון) משקל: 4/4 מחברת: ירדנה כהן לחן: עימנואל זמיר בית ראשון חלק א' 1-2 דריכה בימ. ימינה; ניעה בימ. 3-4 כמו 1-2 במנוגד. 5 דריכה בקצה ימ. לפנים. 6 דריכה בקצה ימ. מאחור. 7-8 דריכה בקצה רגל ימ.ליד שמ.פעמיים. 9-32 כמו 1-8 עוד שלוש פעמים. חלק ב' 1-2 פתיחה בימ. ימינה; ניעה בימ. 3-4 שיכול בשמ. מאחורי ימ.; ניעה בשמ. 5-6 כמו 1-2. 7-8 ניתור בשתי רגליים; ניתור על שמ. 9-32 כמו 1-8 עוד שלוש פעמים. בית שני חלק א' פזמון(כמו חלק א' בבית ראשון) חלק ב' שורה עורפית 1-4 שתי פסיעות ניעה לפנים החל בימ. 5-6 שני צעדי ריצה לפנים החל בימ. 7-8 ניתור בשתי רגליים; ניתור על שמ. 9-32 כמו 1-8 עוד שלוש פעמים בית שלישי חלק א' פזמון חלק ב' שורה עורפית כמו חלק ב' בבית ראשון, עם שינוי בספירה 7-8 7-8 ניתור ברגליים צמודות תוך רבע פניה שמאלה; ניתור על שמ. תוך רבע פניה ימינה(שורה עורפית)
 
למעלה