הצטרפות לפורום
שלום לכולם ! סוף סוף אני שמחה להצטרף למכובדי פורום זה, רקדתי רבות בצעירותי ולאחר הפסקה ארוכה חזרתי בשנה האחרונה אל רחבת הריקודים.... מזה זמן רב אני קוראת פסיבית של פורום זה, סוף סוף התחברתי "לציויליזציה".... והנה אני אפילו מרשה לעצמי להעלות שאלה, מישהוא מכיר את מחול עובדיה? יודע לומר לי אם זהו ריקוד זוגות או מעגלים? מהם הצעדים? את המוסיקה אני מכירה (אבי היקר מפזם לי אותה...) רק שהוא לא זוכר שום פרט אחר כך שאודה לכל מי שיכול לספק לי אינפורמציה בנידון בתודה מראש
שלום לכולם ! סוף סוף אני שמחה להצטרף למכובדי פורום זה, רקדתי רבות בצעירותי ולאחר הפסקה ארוכה חזרתי בשנה האחרונה אל רחבת הריקודים.... מזה זמן רב אני קוראת פסיבית של פורום זה, סוף סוף התחברתי "לציויליזציה".... והנה אני אפילו מרשה לעצמי להעלות שאלה, מישהוא מכיר את מחול עובדיה? יודע לומר לי אם זהו ריקוד זוגות או מעגלים? מהם הצעדים? את המוסיקה אני מכירה (אבי היקר מפזם לי אותה...) רק שהוא לא זוכר שום פרט אחר כך שאודה לכל מי שיכול לספק לי אינפורמציה בנידון בתודה מראש