הצגת אפשרויות משלוח שונות

haari

New member
הצגת אפשרויות משלוח שונות

אך אני יכול להציג בליסטינג אפשרויות משלוח שונות לאותו היעד-כלומר, משלוח EMS בתעריף A ומשלוח דואר בינלאומי רשום בתעריף B ? תודה!
 

tomerol

New member
יש שם אפשרות כזאת

איפה שאתה מכניס את מחיר המשלוח, יש לך עוד שתי תיבות כאל להכנסת מחירים לסוגי משלוחים שונים. אבל יהיה לך קל יותר פשוט לכתוב בדף המכירה.
 

haari

New member
אך מתבצע החיוב?

כשהקונה משלם עבור המוצר בPAYAPL הוא מקבל שתי אפשרויות משלוח (שהוא מסמן)? זה לא יוצר בעיות בסיכום החיוב? התיבות הנוספות גם לא מאפשרות הגדרת משלוח EMS ומשלוח בינלאומי רשום אלא סוגי משלוחים שונים בארה"ב...
 

roeeya

New member
יש שם אפשרות משלוח בינ"ל מתחת לארה"ב,

ואתה יכול לבחור סוגים שונים, החסרון הוא שבדף המכירה בחלק העליון (הכוונה ליד התמונה, איפה שכתוב המחיר של המוצר, ואיפה שרוב הקונים מסתכלים) תהיה כתובה רק אפשרות משלוח אחת, ולדעתי גם הכי יקרה מכולם (אני לא בטוח ב 100%) ושאר האפשרויות יהיו מוצגות רק בתחתית דף המכירה (איפה שכמעט אף אחד לא מסתכל) לכן, לדעתי, עדיף לבחור אפשרות אחת במקום של המשלוח ובדף המכירה לציין למשל שאפשר גם משלוח אקספרס או EMS בתוספת מחיר
 

haari

New member
והתשלום?

תודה roeeya לא הבנתי אך הלקוח משלם על אפשרות משלוח אחרת...כשהוא משלם מופיעות בחשבון אפשרויות משלוח שהוא צריך לבחור אחת מהן?(הרי אני מוסיף את זה רק בתיאור )
 
למעלה