אתמול בתכנית של ג´קי שרגא, נקודת הג´ק, ב-102FM, הוא הזכיר את הלהקה שלכם, Guidance, בתור אחת הלהקות הבודדות שהצליחול הפיק תקליט ברמה גבוהה בכוחות עצמם. יישר כוח. ד"א, למדתם בבי"ס אלון במרמה"ש?
תבואו לצוללת בירושליים שוב? כי רק עכשיו שמעתי אתכם ואני ממש אוהב תסגנון ובואו נגיד שאני גר קצת רחוק מתל אביב... וקודם לא הכרתי אתכם בכלל... אז יש סיכוי? פליז?