הצביעו זי"ן!

GUIDANCE

New member
הצביעו זי"ן!

או G, איך שבא לכם
 

natural kenny

New member
טסק טסק טסק, יש לי הרגשה

שרוב הפורום יהיה בהופעה אחרת לגמרי באותו יום..
 

MR SHABLOOL

New member
אם הייתי יכול לבחור איפה להיות

הייתי בוחר בguidance np - Tool - Cold and Ugly
 

GUIDANCE

New member
חח תסביר...

למה? ולגבי איזה סגנון... הכי מומלץ זה לקבוע בעצמך www.guidanceband.com יש שם שירים להורדה. תהנה
 

BugoK

New member
אתמול ג´קי הזכיר אתכם

אתמול בתכנית של ג´קי שרגא, נקודת הג´ק, ב-102FM, הוא הזכיר את הלהקה שלכם, Guidance, בתור אחת הלהקות הבודדות שהצליחול הפיק תקליט ברמה גבוהה בכוחות עצמם. יישר כוח. ד"א, למדתם בבי"ס אלון במרמה"ש?
 

GUIDANCE

New member
תודה רבה...

אני והזמר למדנו באלון, כן. וצ´רי... ריספייקט!
 

אלו Z

New member
יש מצב ש...

תבואו לצוללת בירושליים שוב? כי רק עכשיו שמעתי אתכם ואני ממש אוהב תסגנון ובואו נגיד שאני גר קצת רחוק מתל אביב... וקודם לא הכרתי אתכם בכלל... אז יש סיכוי? פליז?
 

GUIDANCE

New member
יש בהחלט מצב...

אבל לצערי אני צריך לדווח לך שאנחנו קודם נעבור בחיפה ובבאר שבע לפני... היה לנו כיף שם ובטוח נחזור!
 

the philosopher

New member
אני אישית מוותר

על כמה להקות שלא שמעתי ואני בא להופעה שלכם (בעיקר כי זה מטר מהבית שלי)
 
למעלה