הצבה

  • פותח הנושא TTB
  • פורסם בתאריך

TTB

New member
הצבה

שלום לכולם. החברה שלי מעונינת להעביר אותי לעבוד בניו - יורק האם יש דברים מסוימים שהיא לייבת לספק לי לצורך המעבר האם יש לכך חוקים קבועים או דברים שאני חייב לדרוש. תודה. אם זה הפורום הלא מתאים אנא הפנו אותי לנכון. יובל
 

Taliy

New member
אישורי עבודה

דבר ראשון היא צריכה לארגן לך אישור עבודה (כרוך בכמה אלפי דולרים) אם אתה בעל משפחה שמעביר גם מכולה, אז היא צריכה לדאוג למכולה שלך עזרה במציאת דיור ... כמובן תוספת כספית, כי תחיה בדולרים (אבל זה רצונם הטוב
) תנסה אולי בפורומים של אתרים אחרים שם יש יותר ישראלים בארה"ב, וגם את פורומי ההגירה למיניהם (שבחלקם יש עו"ד שמטפלים בהגירה) ... צר לי, זה מה שהצלחתי לדוג, בהצלחה
 

idit ks

New member
בעיקרון אין חוקים

אתה צריך לדרוש. ואז זה תלוי כמה הם רוצים אותך בתפקיד. לפי נסיון שלנו כשאתה בשלב המשא ומתן אתה יכול לדרוש (ולקבל) יותר מאשר כשאתה כבר בתפקיד. כי כשאתה כבר שם הרי לא תעזוב מיד במיוחד אם אתה בעל משפחה. תנסה לספר קצת יותר-כמה אתם (אתה?), לאן בארה"ב... בכל מקרה שיהיה בהצלחה-זה שיש לך עבודה זה כבר טוב. בב
 

ndtola

New member
ביטוח רפואי../images/Emo101.gif

חשוב לדרוש ביטוח רפואי. לא פחות חשוב זה לקרא את האותיות הקטנות של מה הביטוח מכסה. למשל, טיפולי שינים, תרופות, עדשות מגע וכד. חשוב לשים לב כמה עולה ביקור אצל רופא,מה השתפות העצמית השנתית,ומה הביטוח מכסה במצב חרום. כדאי לדרוש אוטו,כיסוי נפרד להוצאות על מגורים,ומימון חופשות לארץ.​
 
למעלה