הצאה לתבשיל בשרי מעולה

לכל מאן דבעי....

החזירים גדלים וניחרים במגזר הערבי . אם משהוא ינסה לגעת בהם.במגזר אני מבטיחכם נאמנה. האינטיפדה האחרונה תראה כמשחק ילדים. היתה לי ישיבה לפני שנים עם רפול שהיה שר החקלאות המנכלי"ת היתה גברת הראל.הסבירו לי ,ברחל בתך הקטנה. שחבל על הזמן..במגזר לא נוגעים.. בתי מטבחיים נבנו במגזר הרבה ירכה..אום אל פחם..דאבח ..טירה..ועוד ..מולם נבנה אחד בבית שאן "תנובה". נסגרו ..מרבק..רעננה ..חדרה..פתח-תקוה..רמת-גן..נתניה..חדרה..ועוד ועוד ככה זה הענף עובר תהפוכות. נ.ב. הוטרינר שאחראי היום על בתי המטבחיים הוא מהמגזר שואף בכל מאודו לסגור את חולון.. שלכם צ'י
 

קאיין

New member
היי ציקימינגו,

האם ניתן להבין מדבריך שגידול/נחירת החזירים במגזר הערבי הינה באיכות ורמה נמוכה כך שצריך לטפל בה ? מה קורה בבית המטבחיים בחולון? איני רוצה לפגוע, אך אתה כותב חלק גדול מדבריך ברמזים וב "המבין יבין". ציקי, לא כולנו חיים כמוך את התחום ונשמח לשמוע דברים ברורים יותר, בהנחה שאתה יכול לפרט ולהרחיב. בידידות, שמוליק.
 
שמוליק שלום ..גידול ונחירת חזירים נעשת כיאות

בארץ מהממים את החזיר ואז נוחרים. נחירה=דקירה עם דוקרן ארוך ליד הצואר עד ללב.ואז למים חמים בכדי להסיר את השער מהעור בחו"ל ברוב המקומות מכניסים את החזיר למים רוטחים בעודו חי. בחולון בית המטבחיים מקבל גזרות .חדשות לבקרים. שגורמים למתפעל הוצאות ניכרות.. בית המטבחיים בבית שאן השייך לתנובה..מנסה לדחוק את רגלי שאר בתי המטבחיים .ככל שיהיו פחות מתחרים הוא ירוויח יותר. וכמובן יש לו מהלכים במשרד החקלאות ... צ'י
 

אייבורי

New member
ברוך השם

סופסוף הבנתי אותך. ואני לתומי חשבתי שרק אני נוחר. תודה על ההשכלה ובאופן אישי, שהמגזר ישחוט וימשיך למכור במחירים שפויים יחסית של בשר.
 

Voland2

New member
סליחה, אתם מהכוכב הזה? :)

רבותיי הכותבים לשרשור הזה, אם רוח ההודעה הזו תפגע במישהו - אני מתנצל מראש, וזו ממש לא כוונתי. אבל יש לי רק את השאלה הזו - אתם מהכוכב הזה? הייתי מצפה לראות שרשור בנוסח הזה בפורום של "תנו לחיות לחיות" או "צער בעלי חיים", אבל בפורום קרניבורים? לדעתי, יש לכולכם בעיה אחת ויחידה - עודף זמן פנוי, שבו אתם צופים בתכניות פופוליסטיות ומכורות מראש, כמו הכלבוטק ודומות לה. עדיף שתשקיעו את הזמן הזה והאנרגיה במשהו יותר מועיל, באמת. לגבי מה שמראים על בשר, בתי מטבחיים וכו' - אולי ניזכר כולנו, שכמו בכל תחום עסקי אחר, גם התחום הזה שולטים חוקי הג'ונגל העסקי, ורק החזק יותר שורד? תאמינו לי, אף תכנית טלוויזיה או תחקירן אחר לא יצליחו לתת תמונת מצב אובייקטיבית לגבי מה קורה בתוך בתי המטבחיים, שלא לדבר אל אלה שנמצאים אצל הערבים. מה שתקבלו זו תמונה, העוברת דרך פריזמת נקודת המבט של התחקירן, העורך, הצנזור, והכי חשוב - הגוף שמימן את התחקיר :). מניסיון שלי עם מספר לא קטן של איטליזים בארץ אני יכול לומר שאיטליז שמוכר בשר ברמה לא מספיק טובה לא ישרוד - הרי על אנשים נבונים אפשר לעבוד רק פעם אחת, בייחוד כשמדובר על כאלה שמבינים בשר. לגבי רשתות גדולות - מי שאי פעם יצא לו לבקר במחסן של כל רשת קמעונאית יודע, שכל המחסנים נראים אותו דבר. הברדק זהה לחלוטין. הבשר לא גדל על עצים, וכל עוד זה לא אתם שצריכים לצוד או לגדל את החיה, לשחוט, לפשוט את העור, לפרק ולבצע את כל הפעולות הנדרשות טרם הגעת הבשר לשולחן העבודה במטבח - בואו נעזוב את השוחטים לנפשם. אותי אישית מעניינת אך ורק איכות המוצר הסופי, ואת זה אני יכול לדעת גם בלא הכרת סיפור חייה ומותה של הפרה :). העצה שלי - תבחרו לכם איטליז עם קצב שאתם סומכים עליו, תעבדו איתו, תהנו מהבשר ותפסיקו לצפות בשטויות בטלוויזיה :). אותו איטליז, אגב, ישמח למכור לכם גם נתחים קפואים - זו ממש לא חובה לרכוש בשר טרי או מיושן.
 
למעלה