הפרק של השבוע דיי שעשע אותי... איך זה יתכן ש.

הפרק של השבוע דיי שעשע אותי... איך זה יתכן ש.

עורכי הדין החלקלקים הערמומיים והמבריקים לא עלו על זה מיד? ברגע שראיתי את רוברט, החבר של הזוג הנשוי שבמרכז הפרק, ידעתי ש... (זהירות ספויילר למי שטרם ראה השבוע את הפרק)..הוא הרוצח.. צריך להבין בהתנהגות אנושית כדי להבין זאת ובסוף (זהירות.. ס...) עם הזיכוי הוא אמר "הצלתם את חיי" נו, באמת! גם אז אף אחד עוד לא עלה על זה שהוא רצח? יש פה משהו בפורום חוץ ממני ?
 

Pink Floyd 117

New member
אני כאן...

זה די מגניב שהם גיוונו קצת והצילו רוצח... בדרך כלל הם מצילים חפים מפשע. היה את הפרק המדהים ההוא שהנאשם (לא זוכרת כרגע את שמו) נכנס לכלא למרות שהוא חף מפשע (הפרק האהוב עליי!!!). ועכשיו הם הצילו אדם אשם... זה הופך את הסידרה למעניינת יותר, למרות שזה היה די ברור (לי לפחות) שהוא לא טהור האדם הזה...
 

RenanaD

New member
../images/Emo45.gif ב-5 הפרקים הראשונים הם זיכו אנשים שהיו

באמת זכאים. הגיע הזמן לשבור את הרצף...!
 
נכון פינק פלויידית, זה היה הפרק הכי מעניין

so far וכל כך כעסתי על שהחף מפשע הורשע ולא האמנתי שכך זה יגמר וציפיתי לאיזה to be continued גואל האם את נהינת גם מ'המפענחת'?
 

Pink Floyd 117

New member
ראיתי גם את הסדרה הזו...

זו לא הסדרה האהובה עליי, אבל היא נחמדה, בדיוק נגמרה העונה עכשיו... המקרים שם מעניינים, אבל פשוט לא התחברתי לזה כמו לסדרות אחרות... אילו סדרות נוספות את רואה?
 
'מספרים' אבל נורא קשה לי עם המספרים..

אינינ מבינה בהם כלום.. וגם קשה לי עם הזלזול של היוצרים באינטליגנציה שלי! איך העיפו את פיטר מקניקול לחלל, לא פחות! ואיך מסתירים את מייגן המתנפחת (כנראה בהריון) מאחורי הדסק, עד שעכשיו העיפו אותה בכלל.. האמת? אני צופה בסדרה בגלל היחסים המיוחדים בין 2 הבנים לבין ג'אד הירש הנהדר.
 
על 2 אחים, אחד מהם ב FBI השני גאון מתימטיקאי

הגאון עוזר לאחיו לפתור מקרי רצח על פי רוב, בעזרת נוסחאות מתימטיות..
 

רעותוש02

New member
סדרה מדהימה![מקווה שלא אכפת שהצטרפתי לשיחה]

אני גם חולה על מחשבות פליליות על טבעי ודקסטר
וגם המפענחת סדרה חמודה מאוד....
 
למעלה