הפרק הראשון של ספרי העתידי, "אוטופיה של ביטחון". מקווה שתאהבו.

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
השם שלי הוא אוליבר אוטו. נולדתי ב-3 בינואר של 2070. אני בן 17. השנה היא 2087. החודש הוא יוני. זה יום שני. זה ה-30 לחודש.

הלימודים נגמרו היום. בדיוק סיימתי את כיתה י"א. מחר היום הראשון של חופשת הקיץ, והיום בערב הולכת להיות מסיבה בבית של ג'סיקה לכבוד סוף הלימודים.

אני גר בוושינגטון די. סי.. הבירה.

אני גר במדינה שהיא מאוד שונה משאר העולם. אני לא יודע את זה בוודאות כי אף-פעם לא באמת הכרתי משהו אחר, והאינטרנט פה מצונזר אז אני לא יכול לבדוק מה קורה במקומות אחרים, אבל שמעתי סיפורים על איך שפעם ארצות הברית הייתה מדינה מאוד אחרת, ואיך שעד עצם היום הזה, עדיין אין שום מדינה בעולם שעושה מה שאנחנו עושים.

לא שבאמת יש לי דרך לדעת. אף-פעם לא הייתי בחו"ל. בעיקרון זה לא חוקי לנסוע לחו"ל וצריך הרבה אישורים מיוחדים כדי לצאת מהמדינה. מספרים שפעם זה לא היה ככה. יכולת לצאת מהמדינה ולחזור אליה כרצונך, אבל הדברים השתנו מאז, וכיום נסיעה לחו"ל נחשבת לסיכון של הביטחון הלאומי בגלל ההשפעה המסוכנת האפשרית מצידם של אנשים במדינות אחרות, אז פשוט אסור לצאת מהמדינה.

כאן, בארצות הברית, אנחנו עושים הרבה מאוד דברים בשמו של הביטחון הלאומי, כי בסוף, אין שום דבר חשוב יותר מהזכות לחיים. לא הזכות לחופש התנועה, לא הזכות לחופש המידע, לא הזכות לפרטיות. לא? אני מתכוון...זה נשמע נכון. וזה מה שלימדו אותי כל חיי.

פעם לא היינו עושים מספיק בשם הביטחון, ולכן אמריקה לא הייתה בטוחה. אבל אחרי שמספיק דברים רעים קרו, למדנו את הלקח שלנו. עכשיו אנחנו דואגים לעשות מספיק. עכשיו אנחנו אוטופיה של ביטחון.

כפי שאמרתי, נסיעות לחו"ל הן בלתי חוקיות כי בעת שהות בחו"ל, האזרחים הטובים של אמריקה עלולים להיות חשופים להשפעות מסוכנות שישנו אותם לרעה ויסכנו את הביטחון הלאומי כשהם יחזרו הביתה, אז הממשל מגן עלינו על-ידי כך שהוא מונע מאיתנו לנסוע לחו"ל. אמנם זה נכון שאנחנו מפסידים בכך את האפשרות לבקר בהרבה מקומות יפיפיים, אבל בסופו של דבר זה לא באמת שווה את זה אם המקומות האלו מסוכנים לנו ולמדינה היפיפייה שלנו.

גם כן כפי מה שאמרתי קודם לכן, האינטרנט מצונזר, וזאת מכיוון שהוא מלא במידע כוזב ומסוכן שמופץ שם על-ידי אויביה של אמריקה במטרה להרעיל את התודעה והמחשבות של אנשינו והנוער שלנו, אז הממשל מצנזר את האינטרנט ובכך מגן עלינו מפניו.

אנחנו אולי מפסידים את היכולת לבקר באתרים מסוימים ולקרוא דרך האינטרנט עיתונים מסוימים, אבל מה הטעם בכלל לבקר באתרים האלו ולקרוא את העיתונים האלו אם הם מלאים במידע כוזב המסכן את ביטחוננו כיחידים וכאומה? אז בסוף זה לא באמת משנה, אני מניח.

יש עוצר בלילה. הסיבה לעוצר היא כי זה מסוכן בחוץ אחרי שמחשיך, אז כדי להגן עלינו הממשל אוסר עלינו לצאת החוצה בזמן הלילות. לפעמים זה קצת מתסכל, אבל זה בסדר, כי זהו רק ביטחוננו הנמצא תמיד בראש מעייניו של הממשל, והממשל רק מגן עלינו, ואנו מודים לממשל על מאמציו בשמירתו עלינו בטוחים ובריאים, גם בגוף וגם בנפש.

רבע מכל העובדים במשק עובדים בשביל ה-NSA ועוד כרבע עובדים בשביל כל שאר גופי הביון והגופים הביטחוניים יחד. אמנם זה נכון שהפניית כוח עבודה גדול כל-כך לסקטור הביטחוני זה דבר שפגע בסקטורים היצרניים כמו החקלאות והתעשייה, אבל זהו מחיר פעוט לשלם אותו עבור יותר ביטחון בעבורנו, בעבור אהובינו ובעבור מדינתנו, האין זה כך?

זה בלתי-חוקי להפגין. הממשל יודע בכל עת מהו הדבר הטוב ביותר והנכון ביותר לעשות אותו עבור הביטחון הלאומי, ולכן אלו המוחים מבקשים למעשה לפגוע בביטחון הלאומי ולבקר את ממשלנו האהוב שעושה כה רבות כדי להגן עלינו מכל רע, ולכן הפגנות הן בלתי חוקיות, כפי מה שהן צריכות להיות.

כשיש בחירות, כולם חייבים להצביע רק למפלגת הביטחון הלאומי, אבל זה בסדר, כי כבר יותר מחמישים שנה שמפלגת הביטחון הלאומי היא המפלגה החוקית היחידה, אבל גם זה בסדר, כי מפלגת הביטחון הלאומי היא המפלגה ששומרת על הביטחון הלאומי שלנו בצורה הטובה ביותר, אז אנחנו ממילא לא צריכים שום מפלגה אחרת.

הצבעה בבחירות היא חובה ולא זכות. זה לא חוקי לא להצביע כשיש בחירות, והעוברים על החוק צפויים לקנס כספי, כי עדיין, אפילו שיש רק מפלגה אחת, אי-הצבעה עבור מפלגת הביטחון הלאומי משמעה הבעת אי-אמון במפלגת הביטחון הלאומי, וזה פשוט לא בסדר, כי הם יודעים הכי טוב מה נכון בשבילנו ובשביל ביטחוננו.

כאן, באמריקה, אנחנו מאמינים בחירות המחשבה והמצפון, ולאנשים מותר לחשוב מה שהם רוצים, אבל זה כל-כך חשוב עבור הביטחון הלאומי שלנו שהאנשים יחשבו את הדברים הנכונים, אז הממשל משתמש במערכת החינוך כדי לעזור לכוון אותנו בדרך הנכונה כדי שנחשוב את כל המחשבות הנכונות ונחזיק בכל הדעות הנכונות.

כאן, באמריקה, יש לנו חופש דת, ולאנשים מותר להשתייך אל כל דת שרק ירצו, כל עוד הם בוחרים להאמין באחת מהדתות הנכונות, כי אמונה בדתות הלא נכונות הוא דבר המסוכן עבור האנשים ועבור הביטחון הלאומי עצמו. יש עשרת אלפים דתות בעולם. תשעת אלפים תשע מאות תשעים ושבע מתוכן שגויות. שלושת הדתות הנכונות הן נצרות, יהדות ואסלאם. זה חשוב להאמין באחת משלושת הדתות הנכונות, כי אלו המאמינים בדתות לא נכונות עוקבים אחרי האלים הלא נכונים והחוקים הלא נכונים, וזה משהו שיכול להוות סכנה לביטחון הלאומי. זה למה מפלגת הביטחון הלאומי הייתה צריכה להוציא את הדתות הלא נכונות מחוץ לחוק.

כאן, באמריקה, יש לנו גם חופש מידע, והממשל דואג לנו שיהיה לנו את כל המידע שאנחנו צריכים.

הממשל שולט בכל בתי הספר וכל האוניברסיטאות. אין יותר בתי ספר פרטיים ואוניברסיטאות פרטיות, כי אלו מהווים סכנה עבור הביטחון הלאומי, כי יש סכנה שילמדו בהם מידע שמהווה סיכון לביטחון. לכן הממשל שולט בכל מוסדות ההשכלה הנמוכה והגבוהה, כדי שהוא יוכל להגן עלינו ממידע מסוכן. מאותן הסיבות, הממשל גם שולט בעיתונות, ערוצי החדשות, הרשתות החברתיות והאינטרנט עצמו.

האנשים מחולקים למעמדות על בסיס רמת התרומה שלהם לביטחון הלאומי, והמעמדות ממוספרים מ-1 עד 7 כאשר 1 הוא המעמד הגבוה ביותר ו-7 הוא הנמוך ביותר, ואנשים יכולים לגור רק במקומות מסוימים, להתחתן עם אנשים מסוימים ולעבוד בעבודות מסוימות בהתבסס על המעמד שהם משתייכים אליו, אבל אני מניח שזה בסדר שהממשל אומר לנו איפה לגור, עם מי אנחנו יכולים להתחתן ובמה אנחנו יכולים לעבוד, כי הממשל רק חושב על טובתנו ועל ביטחוננו, ואף יודע טוב יותר מאיתנו כיצד עלינו לקבל החלטות אלו על מנת לשמר את הרמה הגבוהה ביותר האפשרית של הביטחון הלאומי.

יש מצלמות בתוך הבתים. מצלמות עם מיקרופונים כדי גם לשמוע את השיחות שאנשים מנהלים ביניהם. המצלמות האלו נמצאות בתוך כל חדר בכל בית בארצות הברית, כולל חדרי השינה וחדרי השירותים, וכל הצילומים האלו מגיעים אל כל הסניפים של ה-NSA, איפה שיש אנשים שצופים בצילומים האלו ומוודאים שהכול בסדר, וכולם בטוחים. זה לא תמיד הכי נעים כשהמדינה צופה בכל צעד שלך אפילו בתוך הבית של עצמך, אבל זה בסדר, כי זה כדי לשמור עלינו בטוחים מכל רע.

אני כל-כך שמח, ואני כל-כך התברכתי לחיות במדינה הבטוחה ביותר עלי-אדמות.

השם שלי הוא אוליבר אוטו, ואני גר במדינה הכי טובה בעולם.

אני גר בארצות הברית של אמריקה.
 
למעלה