אני שואל בשביל אחותי יש לה פסיכומטרי 491 וממוצע בגרויות 102-104.5 (תלוי איפה נבדק) והיא רוצה להתקבל להפרעות בתקשורת.. בהנחה שהיא לא תצליח לשפר את הפסיכומטרי שלה למעל ל550-600 איך היא יכולה להתקבל? מכינות? לימודים אחרים ואז מעבר?..
מכינה נועדה לשפר ממוצע בגרות ולכן לא נראה שזו המסגרת המתאימה. גם אם עוברים מתחום לימוד אחר עדיין יש לעמוד בדרישות הקבלה הרגילות- כולל פסיכומטרי.על כן נראה שצריך להתרכז בשיפור הפסיכומטרי.