הפרעות אכילה?

c h i r o

New member
הפרעות אכילה?

הבת שלי בת: 11 חודש , גובהה 71 ס"מ והיא שוקלת 7.200. הבת שלי מאוד מאוד בעייתית באוכל, והיא נועלת את הפה שלה כל פעם שמגישים לה כפית. היו תקופות שהיא כן אכלה מכפית פירות ומרק , בערך כוס. לאחרונה היא מסרבת לאכול כמעט הכל, דייסות עוד היא אוכלת בקבוק לפניי השינה, ובאמצע הלילה. ובבוקר שראינו שהיא לא אוכלת כלום, נתנו לה דייסה בסביבות 10 בבוקר, ולפעמים אחה"צ גם. ובימים האחרונים גם דייסה היא בקושי אוכלת, היא סבלה מצינון אז חשבתי שאולי הליחה מפריעה לה. וגם יצאה לה רק שן אחת והשנייה עכשיו צצה. אז כולם אומרים שזה בגלל הסיבות הללו. אבל הילדה לא אוכלת, והרופאה בטיפת חלב בכלל הפחידה אותי שהילדה בתת משקל והיא צריכה לשקול 8.600 לגילה. והרופא שלי בכלל לא מתרגש ושלח אותי לדיטטנית , העניין שגם היא תכתוב לי תפריט להשמנה איך אני אמורה להכניס לפה שלא נפתח? בבדיקות דם שעשיתי לה, יש לה חוסר ברזל, אז אני נותנת לה 15 טיפות במקום 6. ששאלתי האם יש ויטמים שיעוררו תיאבון, הרופא שלי אמר שאין דבר כזה. וכאן קראתי כמה הודעות למטה ואני רואה שכן נזרקו שמות של ויטמינים שמעוררים תיאבון, אז יש כאלו?? אני ממש מיואשת מכל העניין, וזה שהיא הולכת למעון פעם ראשונה לא עוזר לכל המצב, שם היא בכלל לא רוצה כלום, גם לא בקבוק. אז מה עושים? מבקשים הפניה למרפאה להפרעות אכילה? ואם יש אז איזה ויטמינים לקנות? תודה מיכל
 
אין באמת ויטמינים מגבירי תאבון

ולגבי התנהגות הילדה נשמע שכל הסיבות שמנית הן לא האמיתיות לכך שלא אוכלת אלא , כנראה סיבה התנהגותית . אני ממליצה להגיע לאבחון
 
למעלה