הפרעות אכילה אצל פעוט בן 2.5

yaronin

New member
הפרעות אכילה אצל פעוט בן 2.5

שלום, בני בן 2.5 ינק עד גיל 1.5. נחשף למזון מוצק יחסית מאוחר. כיום ניזון מתפריט מצומצם הכולל: ארוחת בוקר - דייסת קווקר (אחרי בלנדר) או מעדן (גמדים, דנונה ביו,...) ארוחת צהריים - מרק ירוקות עם בשר (טחון בבלנדר) ארוחת ארבע - כריך עם שוקולד + פירות (טחון בבלנדר) ארוחת ערב- סימילאק + מעדן הילד מתפתח סביב אחוזון 50. הוא יודע ללעוס מאכלים כגון חטיפים, לחמניות,... אך מסרב לנסות מאכלים "חדשים". בעוד חודש, הילד אמור להיכנס למסגרת ואנחנו מאוד רוצים לפתןר עד אז את הבעיה. נשמח לקבל עזרה\יעוץ. תודה.
 
אם אין לו בעיה בלעיסה

מה שסביר כי הוא אוכל חטיפים, מדובר על הקניית הרגלים חדשים .התחילו להציע לו אוכל של גדולים, שיאכל בידים , ולא מרוסק בכלל . אם תהיו עקביים, גם במחיר שהוא יתעקש חזרה למשך כמה ימים, הוא ישנה את הרגליו.
 

yaronin

New member
תודה על התגובה,שאלה נוספת ברשותך

בהתייעצות עם דיאטנית קלינית קיבלנו אותה תשובה והתחלנו את התהליך. אנחנו מגישים לו ארוחה רגילה והוא יושב בשולחן לצידנו.במשך 10-15 דקות הוא צורך ובוכה אך אפילו לא טועם את האוכל. אנחנו רוצים ומנסים להיות עקביים, אך גם חוששים לו כי בסופו של דבר הוא ילך לישון רעב. האם להמשיך להתעקש? האם הרעב יגבר אליו בסופו של דבר? תודה.
 
עקביות זה דבר חשוב

אם תתקפלו הוא יבין שיש לו קלף מיקוח מצוין. סבלנות. ! אתם הלוא לא מרעיבים אותו, הוא בוחר לא לאכול
 
למעלה