הפרדוקס של זמננו

הפרדוקס של זמננו

הפרדוקס של זמננו הוא שיש לנו בנינים יותר גבוהים, אך אופי קצר רוח. כבישים מהירים יותר ורחבים, אך נקודות מבט צרות יותר. אנו מבזבזים יותר אך יש לנו פחות, קונים יותר אך נהנים פחות. יש לנו בתים גדולים יותר, אך משפחות קטנות, יותר מחויבויות ופחות זמן. יש לנו יותר תארים אך פחות שכל ישר, יותר ידע ופחות שיקולי דעת, יותר מומחים אך יותר בעיות, יותר תרופות ופחות בריאות. הכפלנו אך רכושינו, אך צמצמנו את ערכינו. אנחנו מדברים הרבה, אוהבים פחות ושונאים יותר מדי. למדנו לבנות חיים לעצמנו אך איננו חיים אותם במלואם. הגענו לירח, חזרנו ממנו ואיננו סובלניים כלפי הזולת. הקפנו את החלל החיצון אך לא את הפנימי. ניקינו את האוויר אך זיהמנו את הנפש שלנו. אנחנו בעלי הכנסות גבוהות אך ללא מוסר. הגברנו את הכמות וצמצמנו באיכות. אלו זמנים של אנשים יותר גבוהים עם אופי יותר חלש. עם יותר דרוך אך פחות מאושרים. עם יותר אוכל ופחות תזונה. אלה ימים ששתי משכורות נכנסות הביתה. אך יש יותר גירושין. אלו זמנים של בתים יותר יפים עם משפחות מופרדות. זהו זמן שמבלים מול חלון ראוה ופחות מאחורי דלת. וזו העת שבה הטכנולוגיה יכולה לקרב אליך מסר זה ובאותו זמן הנך יכול להחליט לשנות. `` אל תשמור שום דבר לאירוע מיוחד. כל יום שאתה חי הינו אירוע מיוחד ולכן…`` קרא יותר ונקה פחות – שב במרפסת, תהנה מהנוף מבלי להסתכל אך ורק בעשבים השוטים. בלה יותר זמן עם משפחתך וחבריך ופחות זמן בעבודה. החיים הם רצף של חוויות – ליהנות מהן ולא רק על מנת לשרוד. השתמש בכלים חדשים, לבש את בגדיך החדשים בשביל ללכת לסופרמרקט. אל תשמור את הבושם היקר למסיבה מיוחדת, השתמש בו בכל פעם שמתחשק לך. המשפט: יום אחד… אי פעם… סלק אותו משפתך. אם יש דבר ששווה לעשותו, להקשיב אליו, להתבונן בו – הזמן הוא עכשיו. אם היינו יודעים כמה זמן חיים נותר לנו, בטוח היינו רוצים לבלות עם האהובים עלינו. מבלים במסעדות ומבקרים במקומות היפים לנו כל כך. מעט דברים היו מכעיסים אותנו לו ידענו כמה החיים קצרים. היינו מחדשים קשרים עם חברים שמזמן לא פגשנו. היינו כותבים אותם מכתבים שתמיד רצינו. היינו חוזרים ואומרים להורינו, לילדינו, למשפחה ולחברים כמה, ובאמת אנו אוהבים אותם. לכן אל תנסה לעצור, או לשמור שום דבר שיכול להוסיף חיוך ואושר לחייך כל יום, שעה, דקה ושבוע, זה משהו מיוחד… אוריאל מעוז רייקי מאסטר
 

ayali

New member
מסכים

גם אלוהים לא יכול לשנות את העבר! מה שהיה היה ומה שיהיה נסתר מענינו... למעט תכנונים קלים לעתיד לבוא אנחנו חיים את ההוה ועכשיו. אין יותר קבוע מזמני!
 

tilayo

New member
כמה נבונה ונכונה ראית עולמך

אוראלי שלום. אם אתה זוכר אותי אני זה ששאל בפורום רייקי ,אם רייקי זה עבודה זרה? סתם להזכירך. אני חושב שמה שכתבת מאד מאפין את בני דורנו,שנהפכו לחומרים, עצבנים,רכושנים וכעסנים. אם לאנשים היה קצת יותר מודעות פנימית אז החיים של הרבה אנשים היו נראים אחרת, ואני מקווה שבטווח הארוך מוסר העבודה מבחינת שעות יחזור כמו שהיה בעבר ולא תובעני כמו היום. שיהיה לך יום טוב אייל
 
אל לנו.....

אייל ערב טוב אל לנו להאשים את מוסר העבודה, או את כמות השעות, התובענות של החיים או כל מיני אמתלות מסוג זה או אחר. כתוב בתהלים פרק קיט פסוק קכו: עת לעשות לידוד הפרו תורתך: סטינו מדרך הישר, אנחנו ולא הנסיבות. ואני לא מדבר על חזרה בתשובה ולהיות חרדי אלא לנסות להבין את מצוות עשה של בין אדם לחברו ולהתחיל היום לשנות ולעשות. הפרדוקס נועד לעורר את האנשים לראות עד כמה באמת התרחקנו. שלך אוריאל מעוז רייקי מאסטר
 

לורה...

New member
מרתק,מעניין ונכון.....

קראתי בצמא כל משפט ומשפט, דברייך כל כל נכונים, אי אפשר שלא להסכים עימם. חוסר המודעות של האנשים לחיים, לחיים שהם בעצם חיים, מוביל בעצם לכל מה שכאן כתבת. ובכנות, הפנמתי את אשר כתבת....ואילו רבים היו מפנימים ואילו רבים יפנימו, חייהם יהיו שונים בתכלית. שונים לטובה. לורה.
 
כולי אושר ושמחה

אני ממש מאושר שדברי גורמים לאנשים לחשוב והלוואי שנראה עוד בדורנו עולם ומלואו יפה, נעים וללא כאב. עיקר העיקרים שעלינו להפנים כיום זה שאין אנו חייבים לחוות שוב ושוב את הרוע על מנת להרגיש את הטוב בחיינו אלא רק להזכר בו. למדנו מספיק בדרך הקשה היגיע הזמן לצעוד בדרך הסלולה שהיתה כאן מאז ומעולם אוריאל מעוז רייקי מאסטר
 
אוריאל אהבתי כל מילה ומילה :cool:

אוריאל היי!!! אהבתי כל מילה ומילה שנכתבה תחת ידיך. אני מסכימה איתך בכל פה. האם נזכה לראות אותך ולשמוע ממך ביום ג` 5.6.001 שעה 8:30 בערב? אם כן הכנס בבקשה למייל שלי. השאיר מס` טלפון ואני בלי נדר אחזור לתת לך פרטים נוספים. אני חושבת שיש לך כל כך הרבה לתאום לאנשים שיופיעו. הרבה אור ואהבה ללא תנאי וללא גבול. מיכל
 
למעלה