הפרדה מפלסית במפגש 132 - שהחיינו!
הפרדה מפלסית במפגש 132 - שהחיינו!
לא, למרות שהתמונות צולמו אתמול, זה לא אחד באפריל. שנה חלפה מאז פורסם מכרז הביצוע של "נתיבי איילון", וסימני נפט מתגלים סוף-סוף בפרויקט שהוגדר ברמת עדיפות א' עוד בתקופתו של שאול מופז. הפרויקט יוצא לדרך עם שלט ששומר על המסורת ארוכת השנים של "נתיבי איילון", שמעדיפה לא לשתף את הציבור במידע חיוני על פרויקטים. הפעם זה מסתכם רק בזהות הקבלן המבצע ומשך הביצוע. אין ספק, כי "נתיבי איילון" (שכנראה עומדת לקבל מעמד משודרג בקרוב עקב ביצועיה המופלאים בהקמת הפרדות מפלסיות) יחד עם עיריית רמלה, הן שילוב מנצח.
טוב, אז רק כדי שלא נישאר עם שאלות בסיסיות בלתי פתורות, אציין כי ע"פ המידע שברשותי "טר ארמה" היא הזוכה במכרז, צ.ה.ע (צו התחלת עבודה) ניתן ל-15.2 ומשך ההקמה נקבע ל-28 חודש. בתמונות נראה שטח ההתארגנות של הקבלן ועבודות מקדימות להעתקת תשתיות (עדיין לא של הקבלן). נתראה באמצע 2018 עם הפרדה 210.
הפרדה מפלסית במפגש 132 - שהחיינו!
לא, למרות שהתמונות צולמו אתמול, זה לא אחד באפריל. שנה חלפה מאז פורסם מכרז הביצוע של "נתיבי איילון", וסימני נפט מתגלים סוף-סוף בפרויקט שהוגדר ברמת עדיפות א' עוד בתקופתו של שאול מופז. הפרויקט יוצא לדרך עם שלט ששומר על המסורת ארוכת השנים של "נתיבי איילון", שמעדיפה לא לשתף את הציבור במידע חיוני על פרויקטים. הפעם זה מסתכם רק בזהות הקבלן המבצע ומשך הביצוע. אין ספק, כי "נתיבי איילון" (שכנראה עומדת לקבל מעמד משודרג בקרוב עקב ביצועיה המופלאים בהקמת הפרדות מפלסיות) יחד עם עיריית רמלה, הן שילוב מנצח.
טוב, אז רק כדי שלא נישאר עם שאלות בסיסיות בלתי פתורות, אציין כי ע"פ המידע שברשותי "טר ארמה" היא הזוכה במכרז, צ.ה.ע (צו התחלת עבודה) ניתן ל-15.2 ומשך ההקמה נקבע ל-28 חודש. בתמונות נראה שטח ההתארגנות של הקבלן ועבודות מקדימות להעתקת תשתיות (עדיין לא של הקבלן). נתראה באמצע 2018 עם הפרדה 210.