הפעם זה היה אחרת

  • פותח הנושא סו
  • פורסם בתאריך

סו

New member
הפעם זה היה אחרת

באתי איתך ובנסיעה אמרת לי את יודעת שכל הדברים הכי משמעותיים בחיים קראו לי בשבוע הזה של כיפור נולדתי למחרת כיפור טסנו הפציעה גם הייתה בכיפור זוכרת? -בטח זוכרת התפללת בבית אל מול החלון הענק כשירושלים ברקע ואני מביטה בך הדור כואב ולא מוותר.. ועכשיו עוד פעם אני מרגיש שמשהו חדש וטוב הולך להתחיל לי בשבוע הזה של כיפור אני מחייכת בשקט סרקת בדיוק את מה שחשבתי אני על השבוע הזה בתשרי שהוא כל כך סמלי עבורנו הגעתי איתך אל הרובע וזה כל כך שימח אותך כשירדתי לכותל עם המשקפי שמש עומדת מאחורי כל המניינים שנוצרים שם מזהה פה ושם ניגון שאני מכירה וקמה באוויר הפתוח ומלמלת איתם אל מול קיר האבנים ומרגישה שייכת שייכת של חמוץ מתוק כי אמא ביכלל באולבני ודואגת הוא בהרי החושך והקטנה באילת וכל אחד מאיתנו פתאום כל כך לבד ואיך שנשבר הצום היא מתקשרת אלי אוף הפעם זה היה לי אחרת ועוד שעה אני חוזרת למשמרת במסוף והפעם לא נשבור את הצום עם מרק חרר´ה ולימון אבל אל תספרי להם שאני נשפכת אחותי הקטנה אומרת זה סתם כזה געגוע לראות את הלחץ שלא ישרף לה המרק בתחתית ואת כל כך צודקת כי הפעם גם לי זה היה אחרת...... סו
 

נגה...

New member
ואולי זה לא לכאן

ואולי זה כן אבל.... " איך תרחיק בלכתך אם אינך מי שאתה? איך תדע מה לעשות אם לא תבחין ביתרונות? אם לא תדע מה מעשיך מכל אשר יש לפניך תמצא בסוף את עצמך במהומה בלי מאומה ממה שכבר היה שלך כשידעת מי אתה." הטאו של פו- בנג´מין הוף נגה.
 
למעלה