הפעם הראשונה שלי..

sadgirl2

New member
הפעם הראשונה שלי..

אנשים אניי יודעת שזה קצת ארוך אבל בקשה תיקראו ותעזרו לי כי אני לא יודעת מה לעשות... שכבנו ההיתי בטוחה זה יהיה הדבר הכי נורא וכואב אבל לא..רק שתי שניות ראשונות כאב טילים ואחכ חלק..לא שגמרתי או הרגשתי את זה אבל היה סבבה רק שהוא מעלי.. הוא ידע שזה הפעם הראשונה שלי ואצלו זה לא.. ההינו יוצאים מלא לפני אבל לא נפגשנו פרק זמן מה ואז הוא קרא לי ללכת.. תאמת אני דיי יזמתי את זה הוא שאל אם אני רוצה אמרתי כן והתחלתי עם כול הקטע.. עכשיו ניראה לי הוא חושב שנאי שרמוטה כי לא כתב לי היום אני אוהבת אותו מאוד ממש מאוד כבר חודש אני מתייסרת בגללו והוא רק אמר לי דברים כמו אני רוצה אותך דלוק עליך וכאלה..אבל לא אוהב.. מה אני יעשה עכשיו עם הוא לא ידבר איתי שוב..אני כול כך אוהבת אותו ונתתי לו אותי עד הסוף.. לאדעת מה לעשות בא לי למות אני חושבת עליו ועל מה שקרה כול היום..בקשה תנו לי עצות..לשכוח ממנו??
 

LeeNir

New member
דברי איתו ספרי לו מה עובר עלייך ...

אבל בכל מקרה אל תילחצי עליו ואל תיראי פרנואידית שלא יברח או ייהבל . זה ברור שאירוע כזה מקרב ... אבל לאט לאט ... ואם בכל זאת עובר כמה זמן והוא עדיין לא מדבר איתך או משהו ... ספרי לו מה את מרגישה וחושבת אני בטוח שהוא ייענה לך על התשובות !
 

sadgirl2

New member
אנלא ידעת..

הוא היה מתנהג אלי כאילו היתי הדבר הכי חשוב וסוחב אותילכול מקום ואז חודש נעלם ולא ענה כמעט ..ואחרי הזמן הרב הה שלא ראיתי אותו נתתי לו..הוא מכיר אותי ויודע שאני לא שרמוטה ממש לא ..ואמר לי מה עם נשכב בטח תירצי שנהיה חברים וזה ואנלא יכול זה באלגן.. היום שלחתי לו הודעה והוא התחבר מלא פעמים ולא ענה לי.. בא לי להתאבד ואנלא פרנואידיתת..
 

ellulli

New member
אם הוא אמר

לך שהוא לא כול להיות חבר שלך - אז זו בעיה שלך ששבת איתו.. כאילו אני לא באה לפגוע או משהו, ואני מצטערת בשבילך אם תפגעי ממנו, אבל הוא אמר לך ושכבת איתו למרות שידעת את זה..
 

sadgirl2

New member
כי רציתי אותו..

ואני יודעת פשוט בלב שיש לי סיכוי..אנל איכולה להסביר אבל אני פשוט יודעת אני לא ילך לרשום לו הודעות ולא שום דבר עד שיזכר בי שוב..הכי טוב לא? תמיד ששוכחים מהם הם חוזרים... גם אני יודעת שאני יצא לי ליראות אותו עוד מלא מלא בגלל הספורט המשות שלנו..
 

ellulli

New member
אוקיי,

את יכולה לנסות ואת יכולה לא לנסות.. אבל אני רק אומרת שאת לא יכולה האשים אותו בזה שהוא מתעלם, ואל תצפי לשומדבר..
 

Pikachuu

New member
אהמ..

הוא אמר לך שהוא לא אוהב אותך , מה עוד את רוצה? יש לו חיים משלו.. תפסיקי להטריד אותו..
 
למעלה