הפעימה הראשונה של דרום גוש דן יוצאת לדרך ב 26.12

d1f2

Active member
הקווים הראשונים שיחלו לפעול במסגרת הפעימה הראשונה:
- קו 29: מרכבת הראשונים בראשון לציון ועד למרכז הרפואי וולפסון בחולון
- קו 85: ממכון וולקני בראשון לציון ועד למרכז הרפואי וולפסון
- קו 145: ממרכז רפואי וולפסון לתחנת רכבת קריית אריה בפתח תקווה
- קו 146: ממרכז רפואי וולפסון לקניון איילון ברמת גן
 
מתי מתחיל לפעול 243 של דן? בת ים חולון כביש 4 בר אילן דרך רבין אבי אורן קפלן בית עלמין ירקון רכבת קרית אריה?
הקו הזה היה "אוטובוס הפרחים" , לפחות בימי שישי. קישור נצרך לאלמנות קשות-יום מבת ים לאזכרת יקיריהן. לא הגיוני שהגעה לבית העלמין האזורי תצריך רכב פרטי.
 

DanBus43Maalit72

Active member
הקו הזה היה "אוטובוס הפרחים" , לפחות בימי שישי. קישור נצרך לאלמנות קשות-יום מבת ים לאזכרת יקיריהן. לא הגיוני שהגעה לבית העלמין האזורי תצריך רכב פרטי.
קו 243 בוטל ברפורמה של יולי 2011 והיה הקישור הבלעדי לבית העלמין ירקון מפ״ת עצמה, בקעת אונו ודרום גוש דן ופעם בתדירות של 4 נסיעות ביום.

הקו הוחזר לתקופה קצרה בהפעלת אגד במסלול שונה בחולון עד שבוטל ב 2015 אחרי שינוי המספר שלו ל 199.

לדעתי אפשר להחזיר את הקו הזה לחיים במסלול די זהה למסלול הנוכחי של 143 הנוכחי ובתדירות גבוהה והחזרת קו 143 למתכונת המקורית שלו מהרפורמה של יולי 2011.
 

ohadg09

Active member
הקו הזה היה "אוטובוס הפרחים" , לפחות בימי שישי. קישור נצרך לאלמנות קשות-יום מבת ים לאזכרת יקיריהן. לא הגיוני שהגעה לבית העלמין האזורי תצריך רכב פרטי.
היא לא, היום יש קו 21 שמגיע מהרכבת והרק"ל לתוך בית העלמין
 

DanBus43Maalit72

Active member
מתי מתחיל לפעול 243 של דן? בת ים חולון כביש 4 בר אילן דרך רבין אבי אורן קפלן בית עלמין ירקון רכבת קרית אריה?
ומתי 43 מוארך ללוי אשכול בקרית אונו ומשם דרך 471 להדר גנים?
מאיפה לעזאזל עלו לך הרעיונות לשינויים האלו?

שני השינויים האלו חסרי כל הגיון ואין שום סיכוי שהשינויים האלו יקרו.

לפתח תקווה יש כבר את 143/145 שכלולים במכרז ומבצעים את אותו הקישור. מיותר שהיה עוד קו.

אין להאריך את 43 לפ"ת בשום באופן! מיותר להאריך אותו לפ"ת כשיש קווים אחרים מדרום פ"ת שנותנים קישור לתל השומר, הקישור של קו 43 לתל השומר הוא קריטי וחשוב והקו הזה גם ככה מספיק ארוך ומאסף.
 
נערך לאחרונה ב:

connex

Active member
בהתחשב באנשים שמאיישים את התפקידים הבכירים במשרד התחבורה, הלא הגיוני זה הכי הגיוני שיש
נצל"ש לגבי המכרזים: מה קורה עם האשכולות הותיקים שצריכים לעבור מכרז? (אם אני לא טועה עמקים, חשמונאים,אשדוד עירוני, אשדוד ויבנה, באר שבע והדרום ועוטף ירושלים) היתה הארכה אוטומטית בשנה, השנה הזאת כבר עברה. יש צפי מתי יהיו מכרזים חדשים?
 

מוישי67

Active member
בהתחשב באנשים שמאיישים את התפקידים הבכירים במשרד התחבורה, הלא הגיוני זה הכי הגיוני שיש
נצל"ש לגבי המכרזים: מה קורה עם האשכולות הותיקים שצריכים לעבור מכרז? (אם אני לא טועה עמקים, חשמונאים,אשדוד עירוני, אשדוד ויבנה, באר שבע והדרום ועוטף ירושלים) היתה הארכה אוטומטית בשנה, השנה הזאת כבר עברה. יש צפי מתי יהיו מכרזים חדשים?
לגבי אשכול חשמונאים, לפני שנתיים נכתב פה שזה בעבודה לקראת אישור פרסום בועדת מכרזים.
גם נכתב שזה אמור להתפצל ל-2 מכרזים.
מעניין מה התקדם מאז.

 

GoldenEyes

Well-known member
אין להאריך את 43 לפ"ת בשום באופן! מיותר להאריך אותו לפ"ת כשיש קווים אחרים מדרום פ"ת שנותנים קישור לתל השומר, הקישור של קו 43 לתל השומר הוא קריטי וחשוב והקו הזה גם ככה מספיק ארוך ומאסף.
ועוד עם הנהג המבוגר הזה בקו שנוסע כ"כ לאט שהמכונה לא יודעת מה זה הילוך 3 , שעוקפים אותו שניים שיצאו אחריו
 
למעלה