הפסקת השירות מדימונה לב"ש - מישהו יודע למה?

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
וואלה יופי.


הפסקת השירות מדימונה לב"ש - מישהו יודע למה?
הקישור להודעה הלקונית מאתר הרכבת:

http://rail.co.il/HE/DrivePlan/ScheduleAlerts/Pages/Dimona.aspx

האם זה לצורך עבודות תשתית? או בגלל חוסר הרווחיות החליטו לעשות מעשה?
וואלה יופי.
 

olli3

New member
מנהל
אגד התלוננו שהנוסעים נטשו לרכבת :)

הפסקת השירות מדימונה לב"ש - מישהו יודע למה?
הקישור להודעה הלקונית מאתר הרכבת:

http://rail.co.il/HE/DrivePlan/ScheduleAlerts/Pages/Dimona.aspx

האם זה לצורך עבודות תשתית? או בגלל חוסר הרווחיות החליטו לעשות מעשה?
אגד התלוננו שהנוסעים נטשו לרכבת :)
אז כמחווה לאגד, בוטלו הרכבות.

כמובן שאין זה מונע מקו 12 של אגד להמשיך לפעול אל תחנת הרכבת בדימונה ואין זה מונע משני השאטלים סובבי השכונות בדימונה לפעול אל תחנת הרכבת ובחזרה.

כי את הרכבות ביטלו, אבל מפעילים במקומן שאטל בחינם מדימונה לבאר שבע צפון.

הייתי חייב לכתוב משהו בהומור, זה כל כך הזוי!! תחנת רכבת עם מספר זעום של נוסעים, עם קו אוטובוס שמתואם עם הרכבת ומסיע בעיקר את הנהג והרבה אוויר ועוד שינ קווי שאטלים שחורשים את כל דימונה על מנת להביא בחינם אנשים אל רכבת דימונה ביום יום שימשיכו לפעול כדי להביא את האנשים לשאטל חינמי מדימונה לבאר שבע צפון.

זה נשמע למישהו הגיוני כל הדבר הזה?
 

Ofekalef1

New member
זה באמת לא הגיוני

אגד התלוננו שהנוסעים נטשו לרכבת :)
אז כמחווה לאגד, בוטלו הרכבות.

כמובן שאין זה מונע מקו 12 של אגד להמשיך לפעול אל תחנת הרכבת בדימונה ואין זה מונע משני השאטלים סובבי השכונות בדימונה לפעול אל תחנת הרכבת ובחזרה.

כי את הרכבות ביטלו, אבל מפעילים במקומן שאטל בחינם מדימונה לבאר שבע צפון.

הייתי חייב לכתוב משהו בהומור, זה כל כך הזוי!! תחנת רכבת עם מספר זעום של נוסעים, עם קו אוטובוס שמתואם עם הרכבת ומסיע בעיקר את הנהג והרבה אוויר ועוד שינ קווי שאטלים שחורשים את כל דימונה על מנת להביא בחינם אנשים אל רכבת דימונה ביום יום שימשיכו לפעול כדי להביא את האנשים לשאטל חינמי מדימונה לבאר שבע צפון.

זה נשמע למישהו הגיוני כל הדבר הזה?
זה באמת לא הגיוני
אבל לא זו הדרך לבטל שירות...
אגב, בפייסבוק הגיבה הרכבת: "מתנצלת על אי הנוחות. תנועת הרכבות תופסק בשל תחזוקת רכבות בקו זה."
 

davidfainshtein

Member
מנהל
נכון לרגע זה 9 מערכי קרונועים בטיפולים

אשמח שתרחיב בנושא
אתמול רכבת מספר 500, שיוצא מבית שמש בשעה 7:08, היה מדגם קומותיים
נכון לרגע זה 9 מערכי קרונועים בטיפולים
שונים, חלקם עם הרבה בעיות.
שוב קיימת מצוקת ציוד נייד ברכבת בהתחשב בעובדה שלמעלה מ- 15 קרונות דו קומתיים ממתינים לתיקון בעקבות תאונות עיתוקים שונות במוסכי החברה.
גם 18 קטרים כרגע בהשבתה עקב טיפולים, תיקונים, תאונות, וחלקם ממתינים לחלקי חילוף מחו"ל.
גם 31 קרונות נוסעים נוספים ממתינים לחריטת גלגלים מתוכננת מראש על-פי לוח הזמנים של הטיפולים הקבועים.
2 קטרי G12 באוברול היקפי מושלם אצל קבלנים פרטיים וכל 3 קטרי העיתוק 261, 262, 263 מושבתים זה מכבר עקב סדקים ושבירות בבלוק המנוע לאחר שימוש במי קירור שאינם מתאימים להוראות היצרן (MTU). ובדו"ח מצ"ת יומי אפשר לראות מדי יום גם את מספרי הציוד הנייד שמושבתים באופן זמני לצורך בדיקות, טיפולים תקופתיים, תיקונים ועוד.
 
הציוד יהיה מוכן לפני ה-14.6?

נכון לרגע זה 9 מערכי קרונועים בטיפולים
שונים, חלקם עם הרבה בעיות.
שוב קיימת מצוקת ציוד נייד ברכבת בהתחשב בעובדה שלמעלה מ- 15 קרונות דו קומתיים ממתינים לתיקון בעקבות תאונות עיתוקים שונות במוסכי החברה.
גם 18 קטרים כרגע בהשבתה עקב טיפולים, תיקונים, תאונות, וחלקם ממתינים לחלקי חילוף מחו"ל.
גם 31 קרונות נוסעים נוספים ממתינים לחריטת גלגלים מתוכננת מראש על-פי לוח הזמנים של הטיפולים הקבועים.
2 קטרי G12 באוברול היקפי מושלם אצל קבלנים פרטיים וכל 3 קטרי העיתוק 261, 262, 263 מושבתים זה מכבר עקב סדקים ושבירות בבלוק המנוע לאחר שימוש במי קירור שאינם מתאימים להוראות היצרן (MTU). ובדו"ח מצ"ת יומי אפשר לראות מדי יום גם את מספרי הציוד הנייד שמושבתים באופן זמני לצורך בדיקות, טיפולים תקופתיים, תיקונים ועוד.
הציוד יהיה מוכן לפני ה-14.6?
 

luckydude

Active member
בנתיים גם מגיעים קרונות וקטרים חדשים.

הציוד יהיה מוכן לפני ה-14.6?
בנתיים גם מגיעים קרונות וקטרים חדשים.
אני מניח שזה מפצה במידה מסויימת על מצוקת הציוד הנייד.

במסגרת הציוד הנייד שמסופק כעת אמורים להגיע 24 קטרי Euro 3200 ו72 קרונות דו קומתיים.
 

Ofekalef1

New member
מתי?

בנתיים גם מגיעים קרונות וקטרים חדשים.
אני מניח שזה מפצה במידה מסויימת על מצוקת הציוד הנייד.

במסגרת הציוד הנייד שמסופק כעת אמורים להגיע 24 קטרי Euro 3200 ו72 קרונות דו קומתיים.
מתי?
 

luckydude

Active member
ל262 מנועי MTU ולא EMD?

נכון לרגע זה 9 מערכי קרונועים בטיפולים
שונים, חלקם עם הרבה בעיות.
שוב קיימת מצוקת ציוד נייד ברכבת בהתחשב בעובדה שלמעלה מ- 15 קרונות דו קומתיים ממתינים לתיקון בעקבות תאונות עיתוקים שונות במוסכי החברה.
גם 18 קטרים כרגע בהשבתה עקב טיפולים, תיקונים, תאונות, וחלקם ממתינים לחלקי חילוף מחו"ל.
גם 31 קרונות נוסעים נוספים ממתינים לחריטת גלגלים מתוכננת מראש על-פי לוח הזמנים של הטיפולים הקבועים.
2 קטרי G12 באוברול היקפי מושלם אצל קבלנים פרטיים וכל 3 קטרי העיתוק 261, 262, 263 מושבתים זה מכבר עקב סדקים ושבירות בבלוק המנוע לאחר שימוש במי קירור שאינם מתאימים להוראות היצרן (MTU). ובדו"ח מצ"ת יומי אפשר לראות מדי יום גם את מספרי הציוד הנייד שמושבתים באופן זמני לצורך בדיקות, טיפולים תקופתיים, תיקונים ועוד.
ל262 מנועי MTU ולא EMD?
 

davidfainshtein

Member
מנהל
בוא נגיד ככה:

אשמח שתרחיב בנושא
אתמול רכבת מספר 500, שיוצא מבית שמש בשעה 7:08, היה מדגם קומותיים
בוא נגיד ככה:
מתברר שלא כל מה שזוהר - זהב.
אולי אביתר ירצה להרחיב בנושא. במקרה הספציפי הזה דעותינו זהות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה