הפסיקו אספקת פדים לקופקסון

ליה2005

New member
הפסיקו אספקת פדים לקופקסון

לאחרונה הופסקה אספקת הפדים הסטריליים עימם מנקיםמאת האיזור לפני הזרקת הקופקסון. אביטל החמודה אמרה לי שבטבע החליטו שאין צורך בפדים. אני מנקה את האיזור עם קצת מיים לפני ההזרקה. גם אתם? לא שזה בעיה גדולה לרכוש בבית מרקחת את הפדים האלה שעלותם זולה, אך רציתי לדעת מה אתם עושים. תודה
 
מתכוונת לקנות 'ספונג'ים' עם אלכוהול

כבר פעמיים ( או שלוש) נמחק לי מסר יותר מפורט, אז אני מסתפקת בשורה התחתונה.
 

chukchuk 100

New member
לדעתי זה מגעיל....

חברות התרופות הללו- צוחקות כל הדרך אל הבנק שלהם- והמניות שלהם עולות או יורדות בזכותנו... אז כמה פדים זה מה שישנה להם את המאזן בבנק?!?!? ו
 

צלליתה

New member
כבר מזמן הוחלט בעולם הרפואה

שאין צורך בחיטוי באלכהול, אם יוצאים מתוך הנחה שהבן אדם פחות או יותר נקי. יתרה מכך, בטבע מצאו שיש הרבה אנשים שאלרגים למשהו בפדים האלה, או באלכהול, ושחלק גדול מגרויי העור שעליהם מתלוננים מזריקי הקופקסון נגרמו מהפדים. אני הבנתי שמי שמתעקש על הפדים יכול לקבל אותם מהאחות. אישית, הפסקתי להשתמש בהם הרבה לפני שבטבע החליטו שאין צורך.
 

m י כ ל

New member
לא יודעת מה החליטו בעולם הרפואה...

אבל בעולם שלי, אחרי שקיבלתי אישורים מכל מי שרק ניתן (רופאים, אחיות, אחות "טבע" וגם ממני עצמי) הוחלט שברמת הנקיון הסבירה ביותר שלי, אין צורך וטעם בחיטוי באלכוהול. המצב היה שונה כשהזרקתי אוונקס. להזכירכם, זו זריקה תוך שרירית, מה שמחדיר את המיקרובים הרבה יותר עמוק, לנוחיותם. בקופקסון, זה גם עלול ליצור גירוי של העור אצל אנשים רגישים, וגם אין בו צורך, כי הזריקה היא תת עורית. הסכינים היפניות החלודות שאני נחתכת מהן כל יום מזוהמות פי כמה, וסביר להניח שגם הציפורניים של החתולה שלי לא עברו חיטוי (לפחות לא על ידיי). בכל מקרה, נשארו לי כמויות מסחריות של מטליות חיטוי כאלה, ואני משתמשת בהן, להנאתי (במקום בצמר גפן טבול באלכוהול או בחומר ניקוי מסחרי), לניקוי שפופרות טלפון, מקלדות (זהירות על האותיות!! הן יורדות!), קופה רושמת (טוב, לא לכל אחד יש בבית), ושלטים של הטלוויזיה, ממיר, מזגן, מערכת (בטח יש עוד איזה שלט ששכחתי...) מומלץ להיזהר גם בשלט רחוקים מניקוי יסודי שיסיר לגמרי את האותיות והמספרים. ראיתי לאחרונה ברשתות הפארם מוצר (לא אציין של איזה חברה) לחיטוי וניקוי יסודי, שקיים בנוזל לרחיצה (כנראה של הידיים) וכן במטליות. כדאי לבדוק ממה הוא מורכב והאם הוא מגרה את העור. גם מטליות ניקוי לתינוקות מספקות, לעניות דעתי, נקיון בסיסי למי שממש מתעקש. וכן, חבר'ה, מקלחת, פעם ביום (ובחודשים הקרובים גם הרבה יותר מכך, בהתחשב בתנאים בארצנו), היא לא בגדר אופציה. זו פשוט חובתנו המוסרית, הערכית והאקולוגית למדינה ולחברה.
 

ayelety1

New member
ביום שהפסקתי עם הפדים-הפסיקו הגרד

האודם והנפיחות. והפסקתי ממש מזמן.. אחרי שפעם אחת שכחתי,וגיליתי שהרבה פחות צרב.שאלתי את האחות של "טבע" אם יכול להיות קשר,והיא סיפרה שאכן מזריקים רבים מגיבים לא טוב לשילוב בין הפד,הזריקה והעור... מקלחת או מגבון לח,עושים מצויין את העבודה.
 
למעלה