הפנינג בגלילות

halomg

New member
הפנינג בגלילות

האם מישהו יודע על ההפנינג שיהיה בגלילות ,ראיתי שיש פרסום ליריד אבל מישהו יודע איזה קהל מגיע לאאוטלט בגלילות? אן כמה עולה להקים שם דוכן והאם משתלם? תודה
 

אורליהו

New member
לאו דוקא- דיברתי עמו היום והעלות היא 250

לדוכן גדול, ונראה שאפשר להתגמש על פחות. אבל לא הצלחתי להבין את רוח היריד הזה ואם הוא מתאים לי.
 

bartal4

New member
נו ?

ותגיד לי אתה , 250 זה זול ? שיבושם לך.... ובהצלחה !
 

אורליהו

New member
ראשית זו "את", ושנית לא זכור לי שציינתי

שהמחיר זול בעיני, והוא לא... אין צורך לגלות תוקפנות, גם אם בסופה מופיעים איחולי הצלחה. סוג תגובות שכזה מוריד עד מאד את החשק להגיב בפורום.
 

bartal4

New member
הכוונה היתה

סליחה אורליהו , לא היתה כוונה להיות תוקפני אלא ציני ןלא כלפייך אלא כלפי המחיר... המלה הכתובה לא העבירה את המסר ברור ואם נפגעת אני מתנצל .
 
אז ככה

לגבי היריד בגלילות שבת ראשונה היתה מאוד לא טובה לכולם אבלללללללל המארגן ששמו דני יצא גבר במלוא מובן המילה ולא גבה אגורה מאף דוכן ממה שהספקתי לראות בענין הדוכנים שאין דבר כזה שלא גובים כסף גם אם לא מכרתם כלום אני אמנם לא אגיע לשם יותר כי אני מגיע מרחוק אבל ממליץ לכל בעלי הדוכנים כן להגיע לשם ותת צאנס למקום
 
למעלה