האם מישהו יודע על ההפנינג שיהיה בגלילות ,ראיתי שיש פרסום ליריד אבל מישהו יודע איזה קהל מגיע לאאוטלט בגלילות? אן כמה עולה להקים שם דוכן והאם משתלם? תודה
לגבי היריד בגלילות שבת ראשונה היתה מאוד לא טובה לכולם אבלללללללל המארגן ששמו דני יצא גבר במלוא מובן המילה ולא גבה אגורה מאף דוכן ממה שהספקתי לראות בענין הדוכנים שאין דבר כזה שלא גובים כסף גם אם לא מכרתם כלום אני אמנם לא אגיע לשם יותר כי אני מגיע מרחוק אבל ממליץ לכל בעלי הדוכנים כן להגיע לשם ותת צאנס למקום