הפלרטטן..

אילה.

New member
מתוקה

מתחרז עם אסתר המלקה... אני חושבת... אילה, שלא מבינה מה היא עושה פה בשעה כזאת...
 

אילה.

New member
הייתי שמחה

אבל אני לא ממש מתוקה ואפילו לא מתחרזת. עצובאילה
 

אריק-ק

New member
עצוב אילה..

איתי תמיד יהיה לך שמח אז תכתבי לי ותראי שלך..
 

לב פראי

New member
בא לי :cool:

...מופתע? טוב אז בא לי... לפלרטט עם המקשים ואיתך. להכיר את ה-3 נקודות שבאו אחרי ההצעה... אז הנה אני אומרת קבל עם ועדה- אני רוצה! אז תתחיל במשימה. love
 

אריק-ק

New member
היי בא לי...

איתך אני רוצה לפלרטט ורק איתך! אז אם תרצי אוהב..
 

לב פראי

New member
רציתי...

גם אני רציתי... עד שגיליתי. שאתה לא רוצה איתי ורק איתי! ומה עם השחרחורת....? כשתרצה באמת... אני אצטרף- ועד אז... שיהיה לך אחל`ה יום! מלב פראי וכואב...
 
למעלה