הפיתרון לחסימות הכבישים

הפיתרון לחסימות הכבישים

יש פיתרון אחד , שילמד אותם לקח . להתארגן ולהיכנס בהם פיזית , לעזור לשוטרים לטפל בהם ,זה הפיתרון היחידי . אין לי טיפת כבוד אליהם יותר , חושבים רק על עצמם .
 

girlol

New member
כמה נחמד מצידך!

אבל אולי פשוט נבוא ונהרוג אותם וזהו? מה אתה אומר? הרי הם אלו שכל כך שונאים... הם אלו שאכפת להם מארץ ישאל יותר מכדורגל.. כאילו מה הם חושבים לעצמם? אתה יודע מה? אתה עדין מידי! צריך להעיף אותם מהמדינה, להרוס את הבתים שלהם ולהקים במקום זה מגרש כדורגל... זה הרי הרבה יותר חשוב.. אז יאללה! פעם הבאה שיש חשסימת כבישים תבואו אם חרבות וסכינים ותשחטו אותם על המקום! ואם אתם אוהדים של הפועל ירושלים קחו את הדם שלהם ותמרחו אותו בכל מקום... זה הרי אדום, לא? אבל אנחנו לא בעד מלחמת אחים... הם אלו ששנואים, אנחנו עדינים, שומרי חוק ומכבדים זכויות אדם.
 
אני בעד מלחמת אחים

אני מכבד זכויות אדם אם אותו בן אדם גם מכבד זכויות אדם . אני לא מכבד שום מחבל , שום רוצח , שום אנס,גנב,מעביד עבדים,גזען,ומתנחל שהורס חיים לאנשים ושם אותם בגטו שלהם (גטו חברון, אולי אותם מתנחלים רוצים שאני יעשה להם סיור בגטו ורשה). כל בן אדם כזה צריך להרוג בייסורים . בחסימת הכבישים הבאה, אנחנו באים לשם לפרק את החסימה , וכמה פיצוצים לפנים שלהם לא יזיקו. היה לי רחמים אליהם, באמת שהיה לי. עכשיו קלטתי שלא איכפת להם מאף אחד, מפלשתינאים, שוטרים, חיילים, מישראל . הם מסכנים את כולנו, גם מסוכן שיחיו קיצוניים כאלה בארץ .
 
ממש לא בא ל להתייחס למה שכתבת אבל

רק למשפט האחרון אני אתייחס- ממש מסוכן שיחיו קיצוניים כמוך בארץ.
 

The Bugi

New member
אכפת, בוודאי שאכפת

אולי כדאי באמת שאנשים יתעוררו לפני שנמצא את עצמנו בוכים על מדינת ישראל שנותנת את ידה להתחזקות הטרור ואפילו להקים למחבלים מדינה ליד הבית שלנו.
 

very dark girl

New member
לא כל הימנים חוסמים כבישים.

מדובר אולי בקבוצה גדולה אך בשום פנים ואופן לא ברוב.
 
אלימות פיזית לא תעזור

אבל אני שמח לשמוע שאין לך טיפת כבוד אליהם. והאמת החסימות הכבישיפ רק משרת את המטרה שלנו- ההאהדה המעטה שהייתה להם מצד אנשים יורדת...
 
אני לא קיצוני בכלל

רק נגד מתנחלים וכל מי שמסכן אותי. וייאן , אלימות פיזי תעזור , מניסיון אישי שלי עם שוטרים , אחרי שהם החטיפו לי מכות על כלום ועצרו אותי פעמיים כי "חשדו בי" במשחקי כדורגל , זה מרתיע ועוד איך . ואם מה שצריך לעשות זה פעם אחת להרביץ לאותם חוסמי כבישים שמסכנים את הציבור הרחב ומפריעים לניהול הסדר חיים רגיל אז חיייבים ללמד אותם לקח. אני לא רוצה ככה לבצע את המטרה שלי , שזה מסכן אנשים שהיו באותו רגע באמבולנס , בהריון , וכ'ו .
 

The Bugi

New member
ועוד אומרים שהימין הוא פאשיסטי...

אתה בדיוק משרת את מטרת המחבלים-קרע בעם ותוהו ובוהו בישראל.
 
כמו לבקש

מאדם לירות לעצמו בראש.להשים קצוץ על כל מה שמאמין,כי לאחר לא מתאים...להלין כנגד אדם הממש אמונותיו,בעוד הממשלה לא רק שלא מונעת אלא מעודדת זה מטופש.כשאדם לוקח הויכוח למחוזות רחוקים,נותן הוא מקום להנצחויות סביב הטפל.מי התחיל ולמה.ושל מי זה,האיבר יותר ארוך...במקום לדבר על התקדמות,נתקעים בעיסוק בזוטות.
 
נחרצות

צריכה איזה סימוכין על מנת להרשים...משהו קטן,למשוך ההמונים...לי אין דרישה מאנשים,גם לא ציפיות.לא שופט את סיבותיהם,לא מתעסק בצידקותם.דורש אני רק ממשלות.
 
אוקיי אני מתנצל

לשפוך שמן ומסמרים על הכבישים זה לא יוצר קרע עעם? למנוע מאנשים את זכות התנועה , לסכן את חייהם , לתללוש סרטים כחולים וכ'ו , לא יוצר קרע עם? אם אתה תלך ברחוב ואני אעמוד מולך ולא אתן לך לעבור כולה רבע שעה , מה תעשה ? לפעמים צריך לטפל בבאש בעזרת אש . הם חיות , עושים לינץ' בבני אדם, בעיניי אין הבדל בין אלה שפוצצו לפלשתינאי את הראש לבין אירגון החמאס. חוסמי כבישים לתת להם בפטישים ,הם מוזמנים לחסום באיזור נתניה והשרון, קבוצה של אנשים כבר מוכנה להעיף אותם.
 

The Bugi

New member
שוב, אתה חוזר אל הקיצוניים

אלה אנשים שצריכים להיות בכלא. אבל אל תכתים ותכליל את כל המאבק ואת כל ציבור המתנחלים.
 
למעלה